Archief - f1 challenga 99 - 02 maps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BaNaaN2k4

Legacy Member
na vanmorgen offline geoefend te hebben heb ik het al aardig onder de knie en ga ik es online spelen
na wat racen op spa enzo zie ik een map : gran premio voda.... , ik wil connecten maar na mijn team + bestuurder gekozen te hebben valt het spel uit :sad:

als ik connect naar een gewone spa server valt hij soms uit na dat ik op join klik :sad:

weet iemand hoe ik die map binnenhaal en wat het probleem zou kunnen zijn?
reinstall helpt niet

hatetn

Legacy Member
mss een 03 of 04 circuit
aangezien de 'gran premio voda...'
volgens mij gran premio vodafone d'italie is
hoogstwss de 04 versie van een paar die de race van gisteren wilden herdoen

marcel

Legacy Member
er zijn nog geen echte 04 versies uit...

voor F1 challenge 99-02 online te spelen, gebruik je best F1RST2. daar vind je niet alleen meer servers, maar als je het circuit niet hebt, wordt het automatisch gedownload en geinstalleerd.

integra

Legacy Member
marcel zei:
er zijn nog geen echte 04 versies uit...

voor F1 challenge 99-02 online te spelen, gebruik je best F1RST2. daar vind je niet alleen meer servers, maar als je het circuit niet hebt, wordt het automatisch gedownload en geinstalleerd.
Die auto-download werkt al maanden niet meer. (bij mij alleszins)

marcel

Legacy Member
hmm, t is natuurlijk al een tijdje geleden dat ik het nog gebruikt heb

GhO$T

Legacy Member
marcel zei:
er zijn nog geen echte 04 versies uit...

voor F1 challenge 99-02 online te spelen, gebruik je best F1RST2. daar vind je niet alleen meer servers, maar als je het circuit niet hebt, wordt het automatisch gedownload en geinstalleerd.


jah just; waar blijft de ralf dinges seizoen 2004 mod in feite :sad: ; seffest is het seizoen weg; normaal ging da toch erges mei-juni zijn ofzo; 'k heb het nooit meer opgevolgd alleszinds maar 't is toch nog altijd nie uit éh?

marcel

Legacy Member
jawel, die Ralph Hummerich mod is al een maand of zo uit, wel nog zonder Bahrein en China (voorlopig rij je voor die GP's op de A1-ring)

GhO$T

Legacy Member
marcel zei:
jawel, die Ralph Hummerich mod is al een maand of zo uit, wel nog zonder Bahrein en China (voorlopig rij je voor die GP's op de A1-ring)

ahzow, ga ik mss es moeten testen; maar ik keek toch het meest uit naar die nieuwe maps, mja ze zullen er ook wel es komen, ooit :)

mercie voor info
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan