Archief - EuroCup Poules

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Doomie`PFYD

Legacy Member
Ziehier de Poules van de EC

Group A
1 PFYD
2 DIE
3 TF
4 dy
5 FEB
6 DH
7 ¤Kad¤
8 »InS«

Group B1
1 P!P
2 ION
3 Kz
4 M5
5 mRc
6 PrT
7 TGib
8 «Æ»

Kben vrij blij met onze poule,kzou er toch voor getekend hebben, een makkelijke poule is natuurlijk nooit mogelijk :)
post uw bedenkingen enzo :)
gl aan dy & M5 also :cool:

$uB^

Legacy Member
gohja .. of het nu makkelijke poule is of nie .. tis al ferm goe als ge erdoor geraakt ... en een cupke mag ook altijd eh :P

Sharur

Legacy Member
mjaat, goe da ge nie bij M5 in poule zit, of ge had nor de admins moette lope ^^

just teasing :P

Doomie`PFYD

Legacy Member
Sharur zei:
mjaat, goe da ge nie bij M5 in poule zit, of ge had nor de admins moette lope ^^

just teasing :P

da zou enkel geweest zijn mocht den eerste zijn doorgegaan ;f

nofunatall

Legacy Member
imo is groep A zwakker als groep B, maar in A is ongeveer iedereen aan elkaar gewaagd(op TF na dan), ge kunt alle wars winne of ze allemaal verlieze, tzulle nice warkes worde

PreDaToR

Legacy Member
mja dy zal et ni goe gaan doen i think
knockie et veel te lang gewacht met zen recruits dusja ik zal amper nog kunnen en dus geen goed team avaiable khoop dat magnum nog iets ga kunne forceren zoda we toch ni laatste ofzo gaan worden en khoop dak een warke kan meepikken met men werk greetz en good luck to all
( no dikke nek ma tis gewoon zo )

FitZ

Legacy Member
ja, hetzelfde geldt voor mij en hbv he, kbedoel, wa zijn die zonder mij? Al die nieuwe recruits trekken op nix; ze verliezen meer wars als ze winnen...achja GL he hbv, ma tzal toch ni lukken zonder mij ze!

:)

EthiC

Legacy Member
PreDaToR zei:
mja dy zal et ni goe gaan doen i think
knockie et veel te lang gewacht met zen recruits dusja ik zal amper nog kunnen en dus geen goed team avaiable khoop dat magnum nog iets ga kunne forceren zoda we toch ni laatste ofzo gaan worden en khoop dak een warke kan meepikken met men werk greetz en good luck to all
( no dikke nek ma tis gewoon zo )

recruit mij ;p

$eNs3i

Legacy Member
ge zet een bende hollanders en limburgers bij elkaar...
en dan staade stom da et ni vooruit gaat :p

maxiduDe

Legacy Member
$eNs3i zei:
ge zet een bende hollanders en limburgers bij elkaar...
en dan staade stom da et ni vooruit gaat :p

ni te vergeten, tzijn ollanders van ollands limburg PLUS steef zit aan den dope, da kan ni anders

steef :love: :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan