Archief - eSports in oktober

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaegger159753

Legacy Member
Voor diegenen de geinteresseerd zijn in de competitieve play van LoL & iets willen opsteken vd huidige topteams.

De komende weken zijn er een heleboel events gaande en alles wordt gestreamed door ofwel Riot ofwel de host van het tornooi. Ik zal proberen deze topic zoveel mogelijk up te daten met de streams, uren vd matches etc.

1. IEM Guangzhou: October 1st – October 5th
=> IEM @ Gamescom was de 1e editie, dit is de 2e editie maar dan in China.

Sunday, October 2nd – Group A
7 pacific = 4
LoL Group A Round 1.1 – GC vs CCM starts 10:00 (CST) => 04.00u
LoL Group A Round 1.2 – Bida vs SK starts 11:20 (CST) => 05.20u
LoL Group A Round 2.1 – CG vs SK starts 12:50 (CST) => 06.50u
LoL Group A Round 2.2 – Bida vs CCM starts 14:10 (CST) => 08.10u
LoL Group A Round 3 – CG vs Bida starts 15:40 (CST) => 09.40u

Monday, October 3nd – Group B

LoL Group B Round 1.1 – WE vs [M] starts 10:00 (CST) => 04.00u
LoL Group B Round 1.2 – CLG vs AEON starts 11:20 (CST) => 05.20u
LoL Group B Round 2.1 – WE vs AEON starts 13:50 (CST) => 07.50u
LoL Group B Round 2.2 – CLG vs [M] starts 14:10 (CST) => 08.10u
LoL Group B Round 3 – [M] vs AEON starts 15:40 (CST) => 09.40u

Tuesday, October 4nd – Semi-Final Round

LoL Semi-Final #1 (bo3) starts 10:15 (CST) => 04.15u
LoL Semi-Final #2 (bo3) starts 13:30 (CST) => 07.30u

Wednesday, October 3nd – Finals

LoL 3rd Place Match starts 11:15 (CST) => 05.15u
LoL Final starts 14:10 (CST) => 08.10u

2. WCG Poland: 6 oktober
=>De nationale Poolse qualifiers voor het meest prestigieuze event in de eSports, namelijk de World Cyber Games. Misschien minder interessant aangezien het Poolse niveau niet echt de overige topteams evenaren.

3. IGN ProLeague: October 8th – October 9th
=> Dit is een nieuwtje sinds dit jaar, gehost door de grootste videogamesite in de wereld, namelijk IGN. 8 amerikaanse topteams zullen het hier opnemen waaronder CLG, Team Solomid, Epik Gaming, Rock Solid, ...

4. Samsung European Championships: October 7th – October 9th
=> Dit is maw het "Europees Kampioenschap" van League of Legends, de beste landen met de beste spelers van die landen zullen elkaar tegenkomen in Warschau, Polen.

5. IEM New York: October 13th – 15th
=> Dit is de 3e editie van IEM, dit keer in New York.

Kennethdw

Legacy Member
Die manne gaan precies nie veel rust krijge haha:)


Kunde topic up to date houden met dates / streams / tijden / matches? Dan pikkek mss wel es in in een match alsk tijd en goesting em.

Jaegger159753

Legacy Member
Die topplayers zien den helft vd wereld met die tournaments :p

BrNlicious

Legacy Member
Tzal weer ni veel van school in huis kome kzien et nu al xD

Jaegger159753

Legacy Member
Uren van IEM @ China toegevoegd. IK denk dat de uren kloppen, maar ik hoop dat ik verkeerd ben want dit betekent dat bijna alle games van IEM @ China, 's nachts worden gespeeld en dat we dus eigenlijk geen enkele match live kunnen volgen tenzij ge er dit weekend speciaal voor gaat opstaan :/

Jaegger159753

Legacy Member
Tgaat goed in China blijkbaar...
Hun servers gecrasht, geen spectator mode, etc :lol:

[15:06] The League of Legends tournament will be suspended for today, Sunday the 2nd. We will continue working on a solution to fix the current problems and plan to start the tournament tomorrow at 10AM with both groups being played in one day.

Jaegger159753

Legacy Member
Rofl wtf is dat man. Die 2 teams EHome & WorldElite zijn ziek goed.
Millenium heeft zelfs de groepsfase niet gehaald en SK gaming maar net ne nipte.
Net de game van WorldElite vs M gezien. Dat was gewoon pubstomp. Millenium (aAa) maakte geen kans. Imagine galio+fiddle+ali combo, en elke keer perfect getimed.
Ook qua farm stonden ze ver voor, bijna 100 cs per 10 minuten :/

Ehome was trouwens ook 2e geeindigd is dat Dota2 tornooi van 1 miljoen.

nokeyboard

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Rofl wtf is dat man. Die 2 teams EHome & WorldElite zijn ziek goed.
Millenium heeft zelfs de groepsfase niet gehaald en SK gaming maar net ne nipte.
Net de game van WorldElite vs M gezien. Dat was gewoon pubstomp. Millenium (aAa) maakte geen kans. Imagine galio+fiddle+ali combo, en elke keer perfect getimed.
Ook qua farm stonden ze ver voor, bijna 100 cs per 10 minuten :/

Ehome was trouwens ook 2e geeindigd is dat Dota2 tornooi van 1 miljoen.

EHome.LOL= Ehome.dota? Of zijnt andere spelers?

Jaegger159753

Legacy Member
Ja uiteraard andere spelers, wou er gewoon op wijzen dat het nogal een bekend/superieur team is in de reeks van Dota, dota2, HoN, LoL...

Jaegger159753

Legacy Member
gg, CLG welverdiend de halve finale gewonnen van SK

Als SK weeral iemand gaat kicken na dit tornooi, dan kicken ze best hun eigen leader.

1e game was hij zéér dominant met cassopeia. Maar zijn picks in de 2e en 3e game, hebben hem gewoon de game gekost.

Akali pick werkte totaal niet, zeker niet in de endgame en ze werd steeds gefocused/gesilenced door cho gath. De AP Janna werkte ook totaal niet in de 3e game, kzie hem daar zijn ulti doen en maar channelen terwijl hij tegelijkertijd geen damage zit te doen en zijn team afgeslacht wordt.

Morgen de finale tussen CLG en WorldElite (het enige team dat tot nu toe nog geen enkele match heeft verloren in dit tornooi)

Jaegger159753

Legacy Member
WorldElite terecht IEM gewonnen en maw wereldkampioen atm!
Hun Vayne (wX heet hij dacht ik?) was 1 vd beste dak al heb gezien. Perfecte positioning & teamplay, wist elke keer exact wat hij moest doen om de kill te verzekeren. Kgeloof dat hij in de laatste 2 games niet eens is doodgegaan? Weet ik niet 100% zeker.

Hun AP speler(Misaya?) was ook enorm sterk.

Jaegger159753

Legacy Member
Voor de geinteresseerden, vanavond/morgen is het de Amerikaanse IGN Proleague:

Saturday, the 8th of October

17:00 BST - Epik vs. v8 Gaming (Not Streaming)
19:00 BST – CLG vs. Goose
20:00 BST – TSM vs. Complexity
22:00 BST – Dignitas vs. Curse



Sunday, the 9th of October

19:00 AM BST – First Semi-Final
20:00 PM BST – Second Semi-Final
23:30 PM BST - Grand Finals

Tijden zijn in het brits, dus ge moet een uur extra rekenen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan