Archief - ESL ROCCAT Winter Cups !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianTerror

Legacy Member
Ik denk da ik ga meedoen, puur voor de vernedering :p

pnik

Legacy Member
Ik zal zien ofdat ik kan meedoen. Zal ook wel pijnlijke bedoelnig worden maar bon ^^

willonic

Legacy Member
pnik zei:
Ik zal zien ofdat ik kan meedoen. Zal ook wel pijnlijke bedoelnig worden maar bon ^^

Gij doet GODVERDOMME MEE KUT.!
Ik kan ni want ik doen andere dingen.

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
Signed up!

Ben lange tijd out geweest, door BF3 & SW:TOR te spelen, maar de SC2 kriebel zit er weer volop in. Ben direct toch terug in de diamond league geplaatst.. Weet wel niet echt of dit rechtvaardig is :p
Ik kijk er in ieder geval hard naar uit om dit toernooi mee te doen!

<-- Flood.663 hier! ;) For Aiur!

DaTa

Legacy Member
Pff, zoveel zin om nog wat te spelen, maar door die examens heb ik geen tijd. :(

wireke

Legacy Member
Kan er als een admin van esl dit leest eens verduidelijking geven aub.

33 - 64 teams/players:
1st: 7 points
2nd: 6 points
3rd: 5 points
4th: 4 points
5th - 8th: 3 points
9th - 16th: 2 point
17th - 32th: 1 point

Maar uthermal heeft voor de eerste cup alleen al 8 punten gekregen volgens deze link

??

Ik zou graag weten hoe dat punten systeem juist zit, zodat ik kan volgen welke ITS-spelers in de top16 staan :) Momenteel zouden dit bouli & arcane moeten zijn met 4 en 5 punten respectievelijk. Right?

pnik

Legacy Member
+ dit heb ik ook net op ESL forum gepost, maar toch hier ook navragen;
in ronde 1 had iedereen 1 punt gekregen voor gewoon deel te nemen, ook degenen die er in r1 al waren uitgezwierd. Ik ben echter de enige ( :( ) die geen punt heeft gekregen ook al heb ik meegedaan... Enige reden hiervoor of gewoon vergeten?

Xeo Pablo

Legacy Member
Ik heb 6pts niet 4, bouli nu ook normaal 6.

Ik denk dat het 8,7,6,5 voor eerste 4 is en dan 3 enz.

willonic

Legacy Member
Ff overlopen.
Stream kwaliteit was kak. (Geen idee hoe da komt) Maandag was het niet zo. Ik vond dit heel irritant, kon je zien op de manier hoe ik castte. Maar Weimar en ik probeerde er het beste uit te maken. Finale tussen uThermal en Leon:
Eerste game voor uThermal. Tweede game crasht midgame. Geen winaar want er is geen admin die beslist of er een rematch of freewin is. Gevolg: Thermal qq en geen winaar van tweede cup. Jaah t'is plezaant manneuh...

BelgianTerror

Legacy Member
Kzal morgen het resultaat laten weten na gesprek met ESL =)

wireke

Legacy Member
Er moet gewoon een admin online zijn tijdens de cup :/ Ik snap niet hoe dit kan gebeuren.

De brackets hebben ook een hele tijd niet geüpdatet geweest, waardoor bouli forfait moest geven in de halve finale tegen leon.

Uthermal zou die game 2 sowieso gewonnen hebben dus 2-0 uthermal imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan