Archief - EQ2 Guild - Qeynos based is recruiting!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ilene

Legacy Member
Wij (RPG players van T-RAW) starten een eigen Qeynos based guild.
De bedoeling is zo veel mogenlijk spelers uit vlaanderen aantrekken om zo samen een toffe, goed georganiseerde guild te vormen.
Op lange termijn willen we proberen contacten te leggen met de grotere EQ2 guilds om samen raids, hunts en andere leuke eventen te organiseren.

Heb je intresse om mee te doen in een Nederlandstalige EQ2 guild (Qeynos based) aarzel dan niet en stuur een mailtje.

[email protected]

[email protected]

Een definitieve naam voor de guild is er nog niet. Maar het zal alleszinds geen T-RAW worden of iets anders dat weinig met de game zelf te maken heeft. Het zal eerder een fictieve naam zijn, of een vertaling van een nederlands woord(en) naar Quenya of een Noorse taal. We zien wel, leuke ideeën zijn altijd welkom.

Wat organisatie betreft zullen we je binnen dit en een maand op de hoogte stellen. Hoogst waarschijnlijk zullen er sectie leiders komen voor de verschillende classes om zo de mensen met minder ervaring op weg te helpen. De bedoeling is om het spel zo aangenaam mogelijk te maken voor ALLE nederlandstalige spelers, en niet altijd de ervaren of onervaren spelers alleen.

Voor meer informatie mail naar de hierboven vermelde adressen.

Malkavian

Legacy Member
Pffff T-raw gaat goedies spelen
EVIL PEEPS EVIL that the only good side

Gisteren gehoord
Da Bashers on Freeport side hebben al +200 leden :eek: :OMG:

ilene

Legacy Member
Just daarom dat er ook een paar goodies moeten zijn hé!!!!
Underdogs for president!!!

:P

btw, heb ook zo iets gehoord van de "Knights Of Ni" in Qeynos, maar betwijfel of dat een serieuze guild gaat worden in EQ2

Razor blade

Legacy Member
Ik zou mss wel willen joinen in de toekomst, maar ik ga eerst wat afwachten. Het kan ook zijn dat ik voor WoW zal gaan. Want ik denk gewoon dat EQ2 het grootste lag game zal zijn ooit. Voor de rest vind ik EQ2 super goed, maar met zo'n mooie gfx vraag je gewoon om gigantisch veel lag. En zeker als je maar een middelmatige PC hebt. :)

ilene

Legacy Member
Btw als er al bestaande Nederlandstalige guild zijn in Qeynos, geef een seintje hier hé, dan hoeven wij de moeite niet te doen om er zelf een op te starten. We zijn al zeker met een 5 tal die willen joinen van zodra het spel uitkomt, als er wat meer enthousiasme in onze clan teweeg wordt gebracht kan dat aantal nog wel vermenigvuldigen.

Lemmichi

Legacy Member
lol ik zat gisteren nog bij knights of ni en het is de grootste guild dacht ik +600 leden (ben voor een onbekende reden gekickt geweest)

QuoteRevival

Legacy Member
ilene zei:
Just daarom dat er ook een paar goodies moeten zijn hé!!!!
Underdogs for president!!!

:P

btw, heb ook zo iets gehoord van de "Knights Of Ni" in Qeynos, maar betwijfel of dat een serieuze guild gaat worden in EQ2

Heb die mannen nochtans al in veel mmo's tegengekomen....

p!g

Legacy Member
Malkavian zei:
Pffff T-raw gaat goedies spelen
EVIL PEEPS EVIL that the only good side

Gisteren gehoord
Da Bashers on Freeport side hebben al +200 leden :eek: :OMG:



hehe kzit daar ook bij,per ongeluk gejoint (kdacht dat voort groupe was :p )
maarja kzit er ondertussen nog altijd bij want das wreed handig als ge is iets moeten weten of vinden,de meeste zijn toffe pees die u altijd wel ergens mee kunnen helpen ;)

Archangelus

Legacy Member
ilene zei:
Btw als er al bestaande Nederlandstalige guild zijn in Qeynos, geef een seintje hier hé, dan hoeven wij de moeite niet te doen om er zelf een op te starten. We zijn al zeker met een 5 tal die willen joinen van zodra het spel uitkomt, als er wat meer enthousiasme in onze clan teweeg wordt gebracht kan dat aantal nog wel vermenigvuldigen.

Flemish Lions met een tiental leden atm.

phatjah

Legacy Member
lvl 9 barbarian fighter hier...zoekt nog mensen :D

pm me ;] (nu wel ff nieve beta build aant dl'en weeral 8 uur wachten :'( )

Lemmichi

Legacy Member
ik ook en kga weer boven mn limiet zitten erdoor ... :angry: (
nog 50 min te gaan)

ik ben zo verslaafd aan deze game dat ik wellicht nog een giga bijkoop ?

ben nog ant twijfelen want bij de eerste download (van 3 gig) heb ik ook express bijgekocht,en er staat daar ergens bij daje da nie meer kunt omkeren ?

ben momenteel een level 13 high elf Druid op zoek naar een vlaamse guild

phatjah

Legacy Member
ge kunt die gigs die ge bijpakt wel derna der terug afdoen zenne, no worries ;]

en ik ga waarschijnlijk samen met apranax een guildje beginnen, dus feel free to join, want er komen precies weinig reacties ;)

ArcT

Legacy Member
p!g zei:
hehe kzit daar ook bij,per ongeluk gejoint (kdacht dat voort groupe was :p )
maarja kzit er ondertussen nog altijd bij want das wreed handig als ge is iets moeten weten of vinden,de meeste zijn toffe pees die u altijd wel ergens mee kunnen helpen ;)
Pigzor?

p!g

Legacy Member
yup thats me ;)
heb ik al de eer gehad om met u te spelen ?
in ieder geval als het zo is laat eens iet weten he sjoeke :D
p!g aka pigzor

ArcT

Legacy Member
p!g zei:
yup thats me ;)
heb ik al de eer gehad om met u te spelen ?
in ieder geval als het zo is laat eens iet weten he sjoeke :D
p!g aka pigzor
Mijne Iksar brawler zoveel laten doodgaan, ik ben er nog altijd niet overheen. Dont group with him, guys. :angry:






Serieus, ge hebt Xaxses' ass meer dan eens gered. :niceone: Dr00d loving. :love:

p!g

Legacy Member
Mijne Iksar brawler zoveel laten doodgaan, ik ben er nog altijd niet overheen. Dont group with him, guys.

tja alsek u kan klote :evil:

btw kben nu een beetje aant leren wapens make enzo dermee dak nog altijd lvl13 ben ;)
laat is iet horen he bezeke

Babaluna

Legacy Member
Malkavian zei:
Pffff T-raw gaat goedies spelen
EVIL PEEPS EVIL that the only good side

Gisteren gehoord
Da Bashers on Freeport side hebben al +200 leden :eek: :OMG:
Da bashers recruteerde al op Refugee island lol


ik zit bij Legendz ( rond de 75 man nu)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan