ilene
Legacy Member
Wij (RPG players van T-RAW) starten een eigen Qeynos based guild.
De bedoeling is zo veel mogenlijk spelers uit vlaanderen aantrekken om zo samen een toffe, goed georganiseerde guild te vormen.
Op lange termijn willen we proberen contacten te leggen met de grotere EQ2 guilds om samen raids, hunts en andere leuke eventen te organiseren.
Heb je intresse om mee te doen in een Nederlandstalige EQ2 guild (Qeynos based) aarzel dan niet en stuur een mailtje.
[email protected]
[email protected]
Een definitieve naam voor de guild is er nog niet. Maar het zal alleszinds geen T-RAW worden of iets anders dat weinig met de game zelf te maken heeft. Het zal eerder een fictieve naam zijn, of een vertaling van een nederlands woord(en) naar Quenya of een Noorse taal. We zien wel, leuke ideeën zijn altijd welkom.
Wat organisatie betreft zullen we je binnen dit en een maand op de hoogte stellen. Hoogst waarschijnlijk zullen er sectie leiders komen voor de verschillende classes om zo de mensen met minder ervaring op weg te helpen. De bedoeling is om het spel zo aangenaam mogelijk te maken voor ALLE nederlandstalige spelers, en niet altijd de ervaren of onervaren spelers alleen.
Voor meer informatie mail naar de hierboven vermelde adressen.
De bedoeling is zo veel mogenlijk spelers uit vlaanderen aantrekken om zo samen een toffe, goed georganiseerde guild te vormen.
Op lange termijn willen we proberen contacten te leggen met de grotere EQ2 guilds om samen raids, hunts en andere leuke eventen te organiseren.
Heb je intresse om mee te doen in een Nederlandstalige EQ2 guild (Qeynos based) aarzel dan niet en stuur een mailtje.
[email protected]
[email protected]
Een definitieve naam voor de guild is er nog niet. Maar het zal alleszinds geen T-RAW worden of iets anders dat weinig met de game zelf te maken heeft. Het zal eerder een fictieve naam zijn, of een vertaling van een nederlands woord(en) naar Quenya of een Noorse taal. We zien wel, leuke ideeën zijn altijd welkom.
Wat organisatie betreft zullen we je binnen dit en een maand op de hoogte stellen. Hoogst waarschijnlijk zullen er sectie leiders komen voor de verschillende classes om zo de mensen met minder ervaring op weg te helpen. De bedoeling is om het spel zo aangenaam mogelijk te maken voor ALLE nederlandstalige spelers, en niet altijd de ervaren of onervaren spelers alleen.
Voor meer informatie mail naar de hierboven vermelde adressen.
:OMG:



(
