Als ik zie hoe je je zinnen typt kan ik me er toch niet van ontdoen te denken dat de fout bij u kan liggen
Dat en het feit dat ik al paar honderd van die cards verkocht hebt bij ons in de zaak en nog niemand terug heb gehad met een foute key... ....
Indien het niet om typfouten gaat:
Hebt toch ondertussen u spel ook geregistreerd, want las gisteren al dat je daar zat mee te klooien?
Dus eerst spel registreren op JOUW account met de KEY VAN JE SPEL.
DAN PAS bij betalingsopties (subscription) op DIEZELFDE account waar je de key van het spel hebt geregistreerd, die GAMECARD KEY ingeven!