Archief - entered code is invalid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackscorpio

Legacy Member
hallo heb nu game time carte bij game mania gekocht voor die SUBSCRIPTION
en heb nu die code Exactly ingevoerd maar zegt nu 'entered code is invalid'
help pleaze.
thx

blackscorpio

Legacy Member
Jeffrey23 zei:
niet gemist tussen 0 ( nul ) en grote O

heb ik ale 2 geprobeert
hoofdleter kleine leter - als ;iedere keer dat entered code is invalid

kaneda

Legacy Member
vrees dat je contact zal moeten opnemen met support, buiten de tip van Jeffrey gaan wij zo goed als niets kunnen helpen

Sorasan

Legacy Member
Probeer toch eens in te loggen. Misschien hebde 2 keer op enter gedrukt waardoor die zich eigenlijk al heeft geregistreerd

BubbaKush

Legacy Member
Als ik zie hoe je je zinnen typt kan ik me er toch niet van ontdoen te denken dat de fout bij u kan liggen :unsure:

Dat en het feit dat ik al paar honderd van die cards verkocht hebt bij ons in de zaak en nog niemand terug heb gehad met een foute key... ....

Indien het niet om typfouten gaat:

Hebt toch ondertussen u spel ook geregistreerd, want las gisteren al dat je daar zat mee te klooien?
Dus eerst spel registreren op JOUW account met de KEY VAN JE SPEL.

DAN PAS bij betalingsopties (subscription) op DIEZELFDE account waar je de key van het spel hebt geregistreerd, die GAMECARD KEY ingeven!

blackscorpio

Legacy Member
BubbaKush zei:
Als ik zie hoe je je zinnen typt kan ik me er toch niet van ontdoen te denken dat de fout bij u kan liggen :unsure:

Dat en het feit dat ik al paar honderd van die cards verkocht hebt bij ons in de zaak en nog niemand terug heb gehad met een foute key... ....

Indien het niet om typfouten gaat:

Hebt toch ondertussen u spel ook geregistreerd, want las gisteren al dat je daar zat mee te klooien?
Dus eerst spel registreren op JOUW account met de KEY VAN JE SPEL.

DAN PAS bij betalingsopties (subscription) op DIEZELFDE account waar je de key van het spel hebt geregistreerd, die GAMECARD KEY ingeven!

ja kwet type nie vree corect mo swat ben nie zo'n nen geleereden ze, is opgelost was aan internet explorer gelegen te traag doen.
mag bij deze gesloten worden
THX :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan