Archief - Enquette over de ervaring van games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Vond het wat smerig dak nooit tussen 'eens' en 'oneens' kon stemmen, maar toch ingevuld :p

Aquilax

Legacy Member
Hehe thanks, dat is vooral om niet met resultaten van 'geen mening' te zitten :p, zal het anders tog maar aanpassen

edit: het is nu mogelijk te antwoorden met geen mening :p

Vincort

Legacy Member
Done, eindelijk is een enquete waar je snel doorkunt zonder 100000x hetzelfde in te vullen.

ALS IK ZEG DAT IK VAN SHOOTERS HOU DAN HOU IK DAARVAN EN MOET ME DAT NIET 1000X OPNIEUW GEVRAAGD WORDEN :angry:

Kennaah

Legacy Member
Vincort zei:
Done, eindelijk is een enquete waar je snel doorkunt zonder 100000x hetzelfde in te vullen.

ALS IK ZEG DAT IK VAN SHOOTERS HOU DAN HOU IK DAARVAN EN MOET ME DAT NIET 1000X OPNIEUW GEVRAAGD WORDEN :angry:

Dat is gewoon een techniek om te zien of je wel fatsoenlijk invult. Zo zullen er dus mensen zijn die wrs eerst aangeven. Hou van shooter en laters Hou niet van shooter. zo'n mensen verpesten dan natuurlijk u onderzoek en deze kun je er dan uithalen.

Vincort

Legacy Member
Kennaah zei:
Dat is gewoon een techniek om te zien of je wel fatsoenlijk invult. Zo zullen er dus mensen zijn die wrs eerst aangeven. Hou van shooter en laters Hou niet van shooter. zo'n mensen verpesten dan natuurlijk u onderzoek en deze kun je er dan uithalen.

Ik weet het, maar ik haat het ;)

Aquilax

Legacy Member
Yup maar wanneer je een korte onderzoek via een online enquette uitvoert is het de bedoeling het kort te houden :D

Anopheles

Legacy Member
leuke snelle enquete om in te vullen, bij deze gebeurd !
krijgen we resultaten of jouw bevindingen ?
groetjes !!

Royal Belgium

Legacy Member
ingevuld ! :)

duurt ongeveer een minuut of 2 om in te vullen :p

Aquilax

Legacy Member
Yup thanks iedereen :) En zal een mooi stuk schrijven en posten tegen morgen ofzo :)

Cranberry

Legacy Member
Ook ingevuld. Met momenten wel niet altijd even eenvoudig om te antwoorden, "zijn games kunst" bijvoorbeeld, ge hebt specifiek art-games (TALE OF TALES vb) maar er zijn ook een pak games die ik alles behalve kunst vind :p Idem voor leerrijk etc.

Aquilax

Legacy Member
Bedankt om in te vullen :)
Over of het kunst is, is het eerder de algemene visie. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen (ik denk aan serious games) die altijd leerrijk (zouden moeten) zijn. Daarnaast zijn er ook games die zo slecht uitgewerkt zijn dat ze allesbehalve 'kunst' zijn ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan