Archief - enkele vraagjes :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

king_wlv

Legacy Member
kben een smiterke begonnen, hij is lvl 70 en heeft alle skills die hij moet hebben ma kheb hem nog geen equip aangedaan want ik zit nog me enkele vragen en kwil nie teveel puntjes in str steken.
ik gebruik dus:
enigma in mesh armor
upped zakarum(socket met um ofzo?)
astreon's (4/73)
shako(cham)
gores(niet 100% zeker van)
verdungo's (ook nie zeker van)
2*bul's ring of 1buls / 1 soj
highlord ammuke (ook nie zeker ma leek mij logische keuze)
dus kwil weten wa gloves ik zou pakke en of die dingen hierboven goe zijn.
Het is dus een pure smiter eh. :)

thx for the help, king

HashQ

Legacy Member
king_wlv zei:
kben een smiterke begonnen, hij is lvl 70 en heeft alle skills die hij moet hebben ma kheb hem nog geen equip aangedaan want ik zit nog me enkele vragen en kwil nie teveel puntjes in str steken.
ik gebruik dus:
enigma in mesh armor
upped zakarum(socket met um ofzo?)
astreon's (4/73)
shako(cham)
gores(niet 100% zeker van)
verdungo's (ook nie zeker van)
2*bul's ring of 1buls / 1 soj
highlord ammuke (ook nie zeker ma leek mij logische keuze)
dus kwil weten wa gloves ik zou pakke en of die dingen hierboven goe zijn.
Het is dus een pure smiter eh. :)

thx for the help, king

soj=>2xbul is het beste imo

vo pvp gore's kweenie kunt es probere ma is zou eerder eth sandtreks pakke

enigma weet ik ook zo nog nie...denk da levithian me 50str /25dr zou moete volstaan :) nu gaak wss comment van dahmer krijge ofzo da da teveel str inpakt maar ge moe et zo bezien da ge vo upped zaka al een tamelijk hoog str nodig et (152 ofzo?) mss ook minder kweenie en da er op zaka al +20str sta...dus dan zouje int beste geval 172str emme en levi is 174str dus...kzeg ma en 25%dr +15%+10%? 50 :applause: plus ik herinner mij da die +50str een 250 tal smite dam geeft dus jah...aan u te kieze... en vo de rest zitte wel goe mss toch beter een mara's pakke=wa minder str en dex , wa meer leve , wa meer skillz , meer res etc...asse dan nog bloodfist+shael astreon+15ias levi denk ik da er wel zult kome vo break (mss zelfs ias jwl lote valle dunno)

ma swat tis nen op 1gehoopte tekst en mss nie overzichtelijk mor tis zowa mijn eigen ervaring me smiter neergeschreve (de mijne op scl pwnde nogal vrij veel dus die was nog nie zo slecht)

anyway have fun with it

ps:pak maar charge/smite inplek van pure smite ( ge et toch skillz op overschot)

Summum

Legacy Member
Stom off toppic vraagske...

Hoe beginde effe nen char da nu al effe L70 is en nu pas over stats en equip na te denken ?

Zelfs in den tijd da mene Flist goe gevuld me degelijk volk was dee ek da ni ...

Summum

Legacy Member
Answer ... tot L 70 ?? Das al nen zwaren boost dan é..

Maar k, zou kunne

king_wlv

Legacy Member
Nee, kheb em tege betaling laten trainen door maat, want ik vind er echt niks meer aan vo te lvl-e. Ga nu nie zitte zeggen da da zwak is ofzo want kheb atm nie den tijd vo da zelf te doen, en ik zie er de fun nemeer van in :) (baalrunnen).
Nuja toch merci vo de reply's, nog iemand voorstellen?

*edit* betaling in d2 items eh :p
*edit2* hoe denkt de rest over hollowman zen mening? kvin ze wel goe ma kwil wel zeker zijn vooraleer ik al mijn spulle ertegenaan smijt :p
(dahmer? :p)

Time

Legacy Member
Summum zei:
Answer ... tot L 70 ?? Das al nen zwaren boost dan é..

Maar k, zou kunne

enchant met ravenclaw = no prob tot nm baal:) hier en daar eens fire immume (stuk of 3-4) en da ist, dan hell boostje en enkele hell baals leeche

king_wlv

Legacy Member
Time^- zei:
enchant met ravenclaw = no prob tot nm baal:) hier en daar eens fire immume (stuk of 3-4) en da ist, dan hell boostje en enkele hell baals leeche
blijf es ot :p

T_N_T

Legacy Member
shako (cham)
perf mara's
perf upped shaft
perf astreon's
perf upped zaka met um
2 bul ringe
perf eth sandstorms
perf verdurgo

kdenk da dat het beste is:p

tripledoom

Legacy Member
das op non ladder ni? ik heb ook een smiterke gemaakt lvl 78 nu, wil wel eens duel met jou uitproberen ma zonder lame lt enz... want ik gebruik dat ni :p als je wilt whisp *tripledoom vo game :)

king_wlv

Legacy Member
tripledoom zei:
das op non ladder ni? ik heb ook een smiterke gemaakt lvl 78 nu, wil wel eens duel met jou uitproberen ma zonder lame lt enz... want ik gebruik dat ni :p als je wilt whisp *tripledoom vo game :)
ah sure nu zen equip nog bijkrijge en ge hebt uw duel :p

Sacristar

Legacy Member
Time^- zei:
enchant met ravenclaw = no prob tot nm baal:) hier en daar eens fire immume (stuk of 3-4) en da ist, dan hell boostje en enkele hell baals leeche
wrom just ravenclaw?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan