Archief - Empire Earth 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Littl' one

Legacy Member
Ik heb al treads gezien over Age of Empires/Mythologie
Over Rise of Nations.
Maar nu vroeg ik mijn af of er ook nog Empire Earth met of zonder The Art of Conquest?

sermic

Legacy Member
goeie thread wou ik ook al beginnen maar omdat mijn thread over EE2 niet veel antwoorden kreeg heb ik het maar niet gedaan .
Ik ben van plan om EE2 te kopen al duurt het nog lang voor hij uitkomt
Ik heb van EE1 een demo gespeeld en het is een vet spel
Ondanks de graphix nog van 2001 zijn ziet het er nog goed uit
Alleen heb ik een paar vraagjes Is het een EE ook click-for-the-next-age zoals in Ron
En Wat is de laatste Age

[Admin] je kent je eigen tekst ook editen hoor :)

Littl' one

Legacy Member
De laatste age is de nano age.
JA, ik weet niet precies hoe het zit maar als je een bepaald iets had( 2 gebouwen maken ofzoiets) komt er bij je capital de mogelijkheid om naar het volgende tijdperk te gaan.
Voor je dat bepaald iets hebt gedaan staat dat er niet bij.
Zo gauw je genoeg ressources hebt verandert de kleur van het knopje grijs naar gewoon( wanneer je speelt ontdek je wel wat ik bedoel) daar klik je dan op en je bent op weg.

sneaky001

Legacy Member
Yep, dat is ook wel beschikbaar dacht ik , dan doe je gewoon ff een "snelle slag" :p:)

Skylord

Legacy Member
een snelle slag is ook wel veel gezegd.

Empire earth mulitplayer is echt goe. Soms speelden wij hier uren aan een multiplayerspel. Sjanse dat we een multispel kunnens saven.

De max van een spel

greetz

sermic

Legacy Member
wten jullie iets van EE2? Dat spel ga ik me zeker aanschaffen

Nightmar3

Legacy Member
ik heb EE1 now
vet spel, maar nogal moeilijk tege pcs :p
spele er da nog veel online?

KO

Legacy Member
Ik heb EE 1 in de winkel gekocht voor 5 euro, het spel zat gratis bij m'n pc en na een format was ik het kwijt ^^

Maaruh, leen het gewoon van een vriend, ik heb nu toch 2 cd keys, je krijgt er 1 van mij :P

sermic

Legacy Member
ik heb de demo gespeeld en ik was volledig weg van die game maar alleen vond ik het spijtig dat ze alleen missie's uit de oudheid kon spelen en niet met moderne wapens. maarja aangezien het maar 5 euro kost ga ik dat spel zeker kopen.

Littl' one

Legacy Member
dat is een goed idee,
ik neem aan dat jij dat dan ook over Internet gaat spelen.

sermic

Legacy Member
heeft iemand zin om met mij multiplayer te spelen ?
ik heb het gekocht
maar ik heb nog niet zo veel ervaring met dat spel

sermic

Legacy Member
als je bij scenario editor gaaat en je unlockt al de gebouwen en dan speel je op die scenario dan krijg je in de nano age een timemachine

Littl' one

Legacy Member
kweenie.
Ik heb die Scenario-editor nooit gedaan.
'kben gestopt met EE.
Mijn computer kon zelfs da spel niet goed aan.
:cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan