pffftt
Legacy Member
volgt iemand hier deze game?
http://www.eligium.com/
ik moet me blijkbaar eens ingeschreven hebben voor de beta en heb nog 2 extra keys, kzou ze wel liefst weggeven aan iemand die ze echt wilt
http://www.eligium.com/
ik moet me blijkbaar eens ingeschreven hebben voor de beta en heb nog 2 extra keys, kzou ze wel liefst weggeven aan iemand die ze echt wilt
ik ben echt bored wil eens een goed spel uitproberen.


