Archief - Electronic Entertainment Expo 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Tot nu toe

Nintendo > EA > Microsoft

Van de conferences die ik gezien heb dan toch

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Was EA zo slecht?
Medal of honor, Need for Speed, enz , valt toch nog mee?

Darius Craven

Legacy Member
EA was in orde, MS begon goed maar toen... Kinect... Nintendo was wel dik in orde, alleen teveel PR-talk. Ubisoft heb ik niet gezien. Sony better be goooood :D

dr.salt

Legacy Member
Verdoemme Gold ge hebt int begin de starttijd van sony conference verkeerd gezet nu is heel mijn planning om zeep en moet ik nog anderhalf uur wachten :p

rotzak

Unpro

Legacy Member
dr.salt zei:
Verdoemme Gold ge hebt int begin de starttijd van sony conference verkeerd gezet nu is heel mijn planning om zeep en moet ik nog anderhalf uur wachten :p

rotzak
Fuck, zat hier ook al te wachten omdat ik dacht dat het over een half uur ging beginnen :p

Scooter

Legacy Member
Darius Craven zei:
EA was in orde, MS begon goed maar toen... Kinect... Nintendo was wel dik in orde, alleen teveel PR-talk. Ubisoft heb ik niet gezien. Sony better be goooood :D
Bij Sony kennen ze anders ook wel wat van PR-talk.
Nintendo conference was beter dan verwacht. Wel geen woord over die Vitality Sensor van vorig jaar en maar goed ook :)

Jersy

Legacy Member
wa is het spel dat je nu ziet op youtube e3 chan?
das met move denkek

mijas65

Legacy Member
shadoom zei:
donno zenne nintendo zijne was heel goe vond ik

als ze alleen enkele nuttige info geven van gt5 en niet weer hetzelfde .

- nascar damage waar ze zo mee stoefen
- hunne '' tuningshop'' wat ze zouden dat extreem uitgebreid was
- wat houd de wrc licentie in ?
- release date die niet lang meer duurt max september of oktober
- ....

en ze gaan er ver van boven uit schieten

MegaMentor

Legacy Member
Ik kijk vooral al uit naar de intro van Sony, die was vorig jaar toch fantastic :)

[youtube]hhuZYpBiFzw[/youtube]

MegaMentor

Legacy Member
Checking Out Metal Gear Solid On The Nintendo 3DS?

It can't be. But, oh yes, it can.


The newly revealed 3D-glasses-free Nintendo 3DS has attracted twenty of the world's biggest game companies to create titles for it. Among those is Konami, publisher of the stealth series, Metal Gear Solid.

The game will be titled Metal Gear Solid: Snake Eater 3 "The Naked Sample". Today, an interactive trailer was available for players to "guide" the camera and check out the handheld's 3D gaming power.

Goldrusher

Legacy Member
Een hele lijst games in ontwikkeling voor Nintendo 3DS vind je in de OP.

O.a. Riiiiiiiiidge Racer.

chellesan

Legacy Member
nintendo was beter dan verwacht na hun slechte show van vorig jaar, ze hebben precies veel bijgeleerd hoe ze een schow moeten opvoeren lol
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan