Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poepoei zei:Zo geconcentreerd aan het racenDa's al iets anders dan het constante overacting bij Microsoft
![]()

waarschijnlijk omdat ze het bij MS zelf ook moeilijk vinden om serieus te zijn over natalPoepoei zei:Zo geconcentreerd aan het racenDa's al iets anders dan het constante overacting bij Microsoft
![]()
(ben de nieuwe, loze naam al vergeten.sypro9000 zei:Gewoon full screen bekijken, het is toch HD.
E3 2010 - Live Video - IGN Live at E3 denk dat dit zelfs nog een hogere bitrate heeft