Archief - Electronic Entertainment Expo 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darius Craven

Legacy Member
Ah... De 9lives frontpage

Geruchten

Volgens een Scandinavische bron zou Kinect maar liefst 149 euro gaan kosten.
Surfergirl - een bron die al vaker gelijk heeft gehad - zou Metal Gear Solid wel eens zijn opwachting kunnen maken op Xbox 360. In welke hoedanigheid is nog niet bekend, maar geruchten wijzen op Kinect-ondersteuning.
Rare is bezig aan een nieuwe Killer Instinct, meteen met Kinect-ondersteuning.
Microsoft zou ook plannen hebben om 3D te ondersteunen.
Perfect Dark zou zijn optrede maken.

En dan de realiteit... Geen prijs, geen Killer Instinct, Geen 3D (thank god), geen Perfect Dark, geen prijs voor Kinect, ...

Feonores

Legacy Member
Nja xbox heeft me toch klein beetje verrast..

Hopelijk doet sony beter ^^

Is er btw voor morgen een live stream van sony?

ULTRAnumb

Legacy Member
Sony zal geen moeite hebben om nu E3 nog te domineren
ze hebben:
- Move
- The last Guardian
- Killzone 3
- Gran Turismo 5
- inFamous 2
- LittleBigPlanet 2
- Socom 4
- Uncharted 3(?)

als Team Ico dan met een trilogie afkomt mag MS zijn valiezen pakken

Goldrusher

Legacy Member
4700818476_96f62421fe.jpg
4700187853_d331852a31.jpg
4700188445_4faa8bee43.jpg


Heeft wel iets.

Lorim

Legacy Member
Lijkt een beetje op een ingedeukte Darth Vader helm, maar toch mooier dan de originele Xbox.

mijas65

Legacy Member
zeker niet slecht vele beter dan die witte rommel:p

enkel dat het blinkt vinnek nen min .
ik ben super voorzichtig met de ps3 en sta toch vol met mini krasjes . daarom vinnek mat vele beter


tot strakt om 11 dan maar als ik goldrusher mag geloven komen er veel games van ea :p

frero

Legacy Member
Goldrusher zei:
4700818476_96f62421fe.jpg
4700187853_d331852a31.jpg
4700188445_4faa8bee43.jpg


Heeft wel iets.

Onnatuurlijk om het breedste deel bovenaan te zetten. Volgende console dat ik koop wordt sowieso een PS, MS moet nu niet afkomen alsof die WIFI nieuw is hé

sypro9000

Legacy Member
Ik zou da wel willen maar wat moette dan doen met uw huidige xbox. Het was hetzeflde met de slim.

Darius Craven

Legacy Member
Goldrusher zei:
Heeft wel iets.

Zeker, alleen de HD had nog groter gemogen en ik zet mn consoles altijd horizontaal en dan heeft hij volgens mij een nog vreemdere vorm.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Mocht sony morgen Uncharted 3 of misschien Metal Gear Solid 5 announcen , dan zou het awesome zijn :)

Goldrusher

Legacy Member
RaZoR be zei:
Waarom is Gametrailers toh zo traag :s
We gaan eens een miljoen man tegelijk door uw voordeur duwen. :p
Kortom, drukte. Er zijn wel meer sites die voor de moment traag zijn of zelfs 404 geven.

GuerrillaDawg zei:
Mocht sony morgen Uncharted 3 of misschien Metal Gear Solid 5 announcen , dan zou het awesome zijn :)
Voor Uncharted 3 is het nog veel te vroeg, da's voor eind 2011.
MGS5 is Peace Walker, en heel misschien komt die nog naar PS3, maar zal ook wel niet voor morgen zijn.

Nerathas

Legacy Member
Goldrusher zei:
We gaan eens een miljoen man tegelijk door uw voordeur duwen. :p
Kortom, drukte. Er zijn wel meer sites die voor de moment traag zijn of zelfs 404 geven.

Voor Uncharted 3 is het nog veel te vroeg, da's voor eind 2011.
MGS5 is Peace Walker, en heel misschien komt die nog naar PS3, maar zal ook wel niet voor morgen zijn.

Laten we hopen dat Peace Walker naar de PS3 komt.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Wel , ik geef je gelijk Goldrusher.

Ik vind gewoon dat Sony nog iets nodig heeft om over de top te gaan.

Momenteel hebben ze een goede E3 line up maar het meeste is al bekend. Ik hoop eigenlijk op een 'secret' announcement die ons allemaal verrast

Ik bedoel maar , met de huidige line up gaan ze 'waarschijnlijk' een goeie conference halen maar niets dat echt over de top gaat.

Hopelijk houden ze het beste voor laatst
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan