ULTRAnumb
Legacy Member
Goldrusher zei:
en van welk jaar is da?
is toch al iets dichter bij den tijd da wii fit uitkwam
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher zei:
2005.ULTRAnumb zei:en van welk jaar is da?
is toch al iets dichter bij den tijd da wii fit uitkwam
ULTRAnumb zei:ik kijk gewoon voort om te zien hoeveel dat die brol gaat kosten
mss sluiten ze hun stand-up comedy show nog af met een goeie mop om af te sluiten
Zoro zei:Ziet er toch écht niet slecht uit. Misschien niets voor de hardcore gamer, maar voor het casual publiek zijn al die Natal-games super.
Zoro zei:Ziet er toch écht niet slecht uit. Misschien niets voor de hardcore gamer, maar voor het casual publiek zijn al die Natal-games super.
mijas65 zei:waarom doet ze geen dingen expres verkerd met dat dansen ? dan zie je pas dat het accuraat is
Jersy zei:laat ons hopen dat sony morgen ni dezelde toer op gaat met hun wand dingens
*fingers crossed*