Archief - eindelijk woooottt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crazy_soy

Legacy Member
European World of Warcraft Closed Beta Test Starting Later This Month! - Ryann, 03/09/2004
We are aware that many of you, like us, are eager for the European beta test to begin. We understand and appreciate your interest in World of Warcraft and wanted to update you on exactly where the European beta test currently stands. The European sign-ups were a huge success, thanks to you, and were much bigger than we anticipated. Hence, the process of selecting testers has taken longer than expected, but the good news is that the process is now complete.
Over the past few weeks, our growing European teams have been striving to prepare the technical platform to support the beta test, and we are now in the final stages of implementing the required technology. It is our intention to post an announcement very soon that indicates the specific date in September when the European World of Warcraft closed beta test will start. Under the current schedule, the first wave of selected testers will be notified by e-mail a couple of days before the beta launch. Thank you for your patience, and we hope to have you playing World of Warcraft as soon as possible!



:love: :love: :love: :love:

Moordpop

Legacy Member
idd,kviel bekans van menne stoel toen ik het las :-)
at last
*crossing fingers*

kakakaka

Legacy Member
wat is een forum troll?
Dank u wel :) (voor geen nieuwe post te posten)

crazy_soy

Legacy Member
mja nee dus :p
are ja
hij had dit gepost toen iemand weeeeeral vroeg heveel wow ging kosten en ik zei "closen en seartch plz"
en daarop zei hij dus forum trol ding :p
mja back on topic wwwwwwwoooooooooot dus :niceone:

Illeh

Legacy Member
woet khoop dak erbij ben, da een toffe schooldag is dit wel goed nieuw + het stress test nieuws ^^

Hanzo

Legacy Member
tis ne closed beta
kan ek dan nog meedoen of haddek me al erges moete inschrijve?

crazy_soy

Legacy Member
ik merk juist dak in de stes test zit lol
stupid junk filter :p
en euh das een 2maanden ofzo geleden weet nie meer zeker

Moordpop

Legacy Member
ik viel bijna van mijn stoel,khad nie verwacht dat het in september nog zou zijn

Starrk

Legacy Member
Moordpop zei:
ik viel bijna van mijn stoel,khad nie verwacht dat het in september nog zou zijn

tis voort feit dage u zo daarin inleeft XD ik zou gewoon ff men wenkbrauwen optrekken :unsure:

warelfs

Legacy Member
nog een paar weken en dan hopen een mail van blizzard in de meilbox te krijgen mar dat is ook maar klein van kans

Moordpop

Legacy Member
mja in mij o zo saaie leven atm waarin ik absoluut nix te doen heb
en ja,kzou graag wow spele
sorry :/

EagleEye

Legacy Member
Op mondiaal gebied is WoW al het 7e meest gespeelde game op xfire :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan