Fanatix zei:
-
- eerste game was met een speler en een zwaard en in de eerste level had ge een heks opt einde (kdenk da op hoesje nen draak stond)
Ik denk dat ik net hetzelfde spel gespeeld heb. Moest ge nie de kop van die draak afhakken? Nadien kwamen dan 2 koppen in de plaats enzoverder tot denk ik een stuk of 8 koppen en nadien was ie dood

Dan had je nog van die muntstukken da ge moest vangen en brokstukken da ge moest vermijden

Was inderdaad zalig (bloederig) spel

Ik weet ook niet meer hoe da da noemde, maar da was super

Als je verloor kreeg je een beeld van een lachende heks met de tekst "Game Over"

Da spel had ik toen wel zeker 20 keer uitgespeeld
Eerst Grand Prix 1 (Formule 1 spel)

Deze was ook wel zalig, ik speelde dat dan in multiplayer met mijn broer op dezelfde pc (we hadden maar 1 pc) en elke keer moest ge dus afwisselen

Terwijl ik reed, reed de computer met den auto van mijn broer en na tijdje verspringt da spel weer naar zijne auto en moet hij dan overnemen... En da op een Pentium 1 75 herts
Ander echte shooter-spel was Medal Of Honor Allied Assault (blijft voor mij een favoriet spel), Hitman 2
Eerste simulatiespel was Simcity 3000 en ook Combat Flight Simulator (in het frans dan nog, was wel grappig die taunts)
De goeie ouwe tijd komt weer boven

En dat allemaal op een P3 450Mhz
Daar nog voor op een ouwe Apple Macintoch paar spellen gespeeld
Nu zelf pc en al een en t ander gespeeld. Het slechtste was volgens mij Iron Storm en World of warcraft (maar stoem da da is, daar is geen einde aan en zie het doel er nie van in, enkel KILL KILL KILL en 'geld' ermee verdienen)
Vladimir
* EDIT : UT vergeten te vermelden die ik dus ook op die Pentium3 speelde in multiplayer over het internet met mijn vrienden. Had toen wel slechte pc (kon da maar in save mode spelen en beeld was dus nogal slecht). Zo heb ik me in een bepaalde map stoemweg laten vangen: zag dat er onder een trap een donker gat zat en ik me daar maar "verstoppen". Bleek da ze me konden zien... Had dus slechte videokaart)...