Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jahweh zei:
u gaat een lange weg van veel leergenot mogen afleggenaoshi zei:Ik heb gezocht bij forums van hier. Ma ik kon ze ni vinden dus vraag ik het maar hier.
Hoeveel zou een IP kosten voor een CS Server? Want ik zou het mss wel willen kopen??
Of heeft er iemand nog een tip??
Thx

Fraggie zei:http://gameservers.linuxsystems.be/dk-kit.txt
dees toevallig nog es tegen gekomen
dno of die nog 'geldig' is?![]()
Yup!! hier ooknitoR zei:kheb hier ook server gehad , niet over te spreken, ik bedoel als uw server regelmatig lagstoten krijgt tijdens officials is dit zeer ambetant verder vonnek de registratie ook barslecht maja...
binnen een maand is ons contract af gelopen, en dan gaan we ergens andersgrappige jongen :ironic:DerT zei: