Archief - een stap in de goede richting.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Belgian

Legacy Member
landgenoot en #1 cheatmaker voor elke game die werkt op de unreal engine,HeLioS,heeft het aan zijn pietjen.
HeLioS,bekent van zijn HeLioS hooks,werd op de vingers getikt door epic.

Well i know most of u know by now Helios went and removed all his downloads n stuff from his site.. and also stated he has stoped work on the hook... there was a nice little topic on unrealadmin.org that had the email that was sent to Helios by epic... they threaten legal action against him unless he removed those downloads.. he was in violation of copyright laws... i know most of you are saying how? its a external program.... well its considered "reverse-engineering" and just because it only effects the memory its still in violation of copyright laws.... i just laughed my way through reading it tho... i wish i could have seen the look on helios face...

:niceone: epic,het werd tijd.


nog nieuws.
naart schijnt zijn de mannen van UTPG ver klaar met hun MD5 cheatprotectie.
hij zal nieuwe UT-headers krijgen,en de source zal niet vrijgegeven worden.
deze wordt dus moeilijk om te kraken.


mss zal ut toch cheatvrij worden.
wie weet...laat ons hopen.

UT4ever.

)°DoE°(-J4cK4sS

Legacy Member
Belgian zei:
naart schijnt zijn de mannen van UTPG ver klaar met hun MD5 cheatprotectie.
hij zal nieuwe UT-headers krijgen,en de source zal niet vrijgegeven worden.
deze wordt dus moeilijk om te kraken.

Mag ik vragen van waar ge deze info haalt? ik heb vrij goeie contacten in het anti-cheat milieu en het laatste dat ik gehoord heb is dat er nog steeds aan gewerkt wordt maar het zou zeer traag gaan omdat er maar één coder aan bezig is...

Tyfius

Legacy Member
*edit: mja, :p de aanklacht ma die mocht hier dus idd blijkbaar ni staan :p

dewey

Legacy Member
een nieuwer puntensysteem op telenetserver zou een andere stap in de goede richting zijn imo :niceone:

botchla

Legacy Member
soz, der zijn nog altijd mensen met genoeg kennis om da zelf te maken en die hax
zullen er nog steeds zijn.. maar dan binnen de meer familiare kringen da elkaar vertrouwen..

trouwens epic zou helios zijn goeie scripts beter over nemen.. die heeft ffs
Ping correction en een winamp script gemaakt da deftig werkt.

Tyfius

Legacy Member
kwil ni moeilijk doen, maar wa zijde met zijn ping correctie ?
Hij heeft geen nieuwe netcode geschreven he, hij kijkt alleen hoe goed/slecht de ping is, en aan de hand daarvan bepaalt hij waar hij moet mikken. Da is te vergelijken met da gij denkt, ik lag da manneke gaat sffs daar komen en ge mikt er 2 cm naast om hem te raken ...

Bramboogie

Legacy Member
ja, maar dan kunde der mss op mikken ipv der naast e snuggeren :p

tis mss nen goeien coder, maar dienen die de bots geprogrammeerd heeft voor quake 1 vind ik toch veel beter... die heeft tenminste iets bijgedragen aan de community

het werd tijd da er iets ondernomen werd tegen hem, maar het is mss vechten tegen de bierkaai... cfr doping in de sport

botchla

Legacy Member
exactly my point tyf.. and 4 ur info, ze zijn netcode aan't hernieuwen voor UT ( Tac. Ops)

)°DoE°(-J4cK4sS

Legacy Member
ff op twee dingen wijzen.
1) de reply van tyfius is illegaal, het is een officiele aanklacht, die mag niet verspreid worden (cfr. unrealadmin)
2) Helios zijn pingcorrection kan niet beschouwd worden als een bijdrage aan de community. Het enigste da da doet is voorspellen waar uw target gaat staan op het moment da uw schot eruit komt. Het enigste praktische nut daarvan is bots + ik zie ook het nut niet in van een winamp script

botchla

Legacy Member
ehm die techniek da em gebruikt in zijn pingcorrection kan zorgen da ge 'lagloos'
kunt spelen door de spelers ook daadwerkelijk in een zone waarin jij ze normaal
zou zien met ping te kunnen raken.. dat aimen moet je nog zelf doen maar dan
erop =! erop..
ofcourse moet er meer tijd worden gestoken in het perfectioneren hiervan
hoewel zijn script ervoor al vrij vernuftig kan worden genoemd.

ow shit ja ook vegeten da ge de functie van pingcorrection ALLEEN kunt testen
zonder de rest? ;)

+ winamp script is gewoon een leuk hebbeding voor mensen zonder multimedia
keyboard die dan kunnen fwd'en/backw'en etc.. zonder uit ut te hoeven gaan.

)°DoE°(-J4cK4sS

Legacy Member
winamp script bestond daarvoor al en zeroping bestond ook al =)

botchla

Legacy Member
zeroping is dikke 'hoofdzakelijkbug'bullcrap, ebde helios zijn code al open gedaan? nee..
+ winampscript waarvoor sommige servers kickten etc.. maja

Belgian

Legacy Member
)°DoE°(-J4cK4sS zei:
Mag ik vragen van waar ge deze info haalt? ik heb vrij goeie contacten in het anti-cheat milieu en het laatste dat ik gehoord heb is dat er nog steeds aan gewerkt wordt maar het zou zeer traag gaan omdat er maar één coder aan bezig is...


Email from UTPG

Still working on it. As you know, some of the guys are working on other
projects as well, so it's coming along slower then I wish. The MD5 code
is done for Win clients (and tested). Still trying to pull in a better
audio system (to put EAX back in), and of course working on the Mac/Linux
clients.

> Hey utpg,
>
> I was wondering hows the coding coming along? and are you guys close to
> releasing anything?
>

en wie ben ik?
ik speel ZP IG CTF op Noord-amerikaanse servers.
de reden wrm ge nog nooit van mij ebt gehoord.

)°DoE°(-J4cK4sS

Legacy Member
grappig, UTPG heeft altijd al de reputatie gehad da ze nooit op emails antwoorden. Moest ge goesting hebben om nog es te mailen moogt ge hun altijd es vragen of ze de linux server es kunnen compilen met de juiste charset, kwestie da ge dan die "speciale tekens" gelijk ° ook kunt zien in linux. Da van die sound daar waren ze in principe ook al heel lang aan bezig, een jaar geleden waren ze bezig met OpenAL ofzo derin te steken en van die linux client dacht ek dat die al af was :)

JuMPstYlE`

Legacy Member
trunx gaat me probs zitte om nu nog ne goeien bot te vinne :p
:love: kevin

Hydrax

Legacy Member
Code:
THE ENEMY
    

EPIC/ATARI    : Fuck them
TOST          : You can't blame them for trying
UTPure        : You can't blame them for trying either :P
QValidate     : Who can blame them for trying ;)
UTDC          : I'm not going down without a fight ;P
Noose         : HHAHAHAHAhahahahahaHEHEHEhehehehihihiihi!!!!!
Truff         : "Super Hidden DLL" LOL it only took you 22 releases to find that out, you 1337z0r

van zen nieuwste release

[Release] HelioS-Hook-v3.1
Yesterday, 20:57

nice try epic? :sleep:

)°DoE°(-J4cK4sS

Legacy Member
ahja, die 3.1, heel goe geschreven, hij wordt gestopt door Pure7E

botchla

Legacy Member
em is e klein stukje vergeten uit zijn vorige editie, prolly binnen paar dagen 3.2
uit met iets van em whoopz in zen updatelist?

maarja.. EVIL BAD CODER.. ze zoude em beter de anticheat van ut late schrijven..
maar lets all be 1337! he suxx0rzz he bad hack0r fo heliozzzzz nigger fokker bla.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan