Archief - editor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wollef

Legacy Member
bestaat er zoiets als een editor voor tactical ops zodat je zelf maps voor het spel kunt maken?

WAAAZAAAAA

Legacy Member
bestaan er daar soms sites voor met hulp, ik wil mss ook wel iets proberen maar kversta er dus niks van :p

wollef

Legacy Member
ja kzou ook wel wa hulp kunne gebruike want amai da zie er nie simpel uit :s
alleszins al bedankt veu de editor ;)

=CID=Drone

Legacy Member
wie maakt er nu mappen voor TO :tongue:























o look you can download my maps from telenet :love:

TiTame

Legacy Member
mappen is nie zo moeiljk ze ook al x geprobeert en da ging nog redelijk makkelijk om 1tje te maken maar wel nie zo uitgebreid ge moet x zoeken op google voor tutorials é :p

dognose

Legacy Member
een map voor to maken is niet zooo moeilijk als het lijkt..
op google vindt ge zekers wel een goede tutorial en
op het officieel to forum staat een handig lijstje met
mensen die hun eigen tutorial hebben gemaakt en onlijn
gezet hebbe.

=CID=Drone

Legacy Member
tussen ne tut lezen ( en leren ) of les krijgen van sjoerd 'hourences' de jonge ( officieel map builder UT 2004 ) is nog iet anders e :p


dan nog, der komt meer bij kijken om een volledig level af te werken dan men denkt ze, sommige dingen zitten in details die de meeste wel eens durven vergeten :)

dognose

Legacy Member
persoonlijk is vindt ik het maken van deuren enzo het moeilijkst

=CID=Drone

Legacy Member
o ja


deuren




heel moeilijk




:rofl:




moverke da links/rechts draait ( tenzij het schuifdeur is ) ; trigerke plaatsen, alles goed instellen, deurke is gereed




moeilijk e :)

[ImpacT]

Legacy Member
=CID=Drone zei:
o ja


deuren




heel moeilijk




:rofl:




moverke da links/rechts draait ( tenzij het schuifdeur is ) ; trigerke plaatsen, alles goed instellen, deurke is gereed




moeilijk e :)

Nie iedereen is zo "slim" als u eh

=CID=Drone

Legacy Member
das geen kwestie van slim zijn, das basic movers in UT ED :)


teleporters zijn nog simpelder dan deuren ;)


voor mijn stargate level moest ik der voor zorgen dat ge door de gate kon ( zelfs nades kunnen erdoor :p ), das simpel gedaan door 'warp portals' te gebruiken.

kwist ik daar ook niks van ( warp portals zijn geen teleporters ) , ff naar ne tutorial gezocht en experimenteren tot het werkte :scream:

dognose

Legacy Member
kunt gij (de alleswetende drone) mij aub :)
vertellen hoe ge uw "buy" zone laat werke..
want als ik een van mijn maps speel werkt mijn buy zone ni :help:

=CID=Drone

Legacy Member
hehe

alwetend


*trots*



als ge da nie aan de praat krijgt copy paste dan ene uit een ander level, wel zien da bv 'escape zone' uitstaat ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan