Archief - Eden Eternal - New F2P mmorpg - Check it out!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ga jij Eden Eternal uitproberen?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Thunderass

Legacy Member
Eden Eternal - de MMORPG waar je overal en altijd van class kunt wisselen!​

Hallo allemaal, sinds ik WoW beu ben (écht beu, misschien zullen sommigen het mss niet willen-kunnen geloven, maar kom :p), ben ik naar een nieuwe mmorpg gaan zoeken. Deze keer een die gratis is,.. Zo ben ik uitgekomen op Eden Eternal, en ik moet zeggen dat het mij echt wel aanstaat, al zijn er nogal wat flashy kleurtjes aanwezig :p
Check de officiële website!;)

Eden Eternal - A free MMORPG from Aeria Games

EternalSilence

Legacy Member
bleeeh
manga style .. :/

maar F2P is de nieuwste 'geldmachine' van de MMORPG markt.
of toch van de mmorpg's de geen WoW zijn :p

Thunderass

Legacy Member
EternalSilence zei:
bleeeh
manga style .. :/

maar F2P is de nieuwste 'geldmachine' van de MMORPG markt.
of toch van de mmorpg's de geen WoW zijn :p

Agree, maar de graphics maken me niks uit ;p
De gameplay lijkt me wel (heel) leuk, dus geef ik het een kans :p

EternalSilence

Legacy Member
tim zei:
speel het ook al paar dagen. Lvl 24 op emerald server.

Hoe gaat het lvl'en?
is er een groot verschil merkbaar ingame tussen de premium leden en de niet-betalende leden?

shadowstep0705

Legacy Member
Is het echt HELEMAAL gratis? Of kan je weer een subscription nemen waardoor je OP wordt.


Ik kan het nu niet proberen want ik heb de laatste tijd al te veel MMORPG's gedownload :p

Link_006_

Legacy Member
Ik heb het gisteren heel even gespeeld, het lijkt me wel leuk. Hopelijk blijft het boeien. Het lijkt op een mix van Rose online en Flyff zowel grafisch als stijl.
Enige ding die ik wat minder vind is de kwaliteit van de tekst van de npc dialogen, staat op hoogste kwaliteit en is nog wat wazig.

thelordofpee

Legacy Member
Gemaakt door Aeriagames, die maken altijd wel top MMORPG's. Maar kga het niet proberen, ik ben nu bezig met LOTRO.

Timoca

Legacy Member
heb het geprobeerd waar er zitten precies nogal veel kinderen op, ofjah ik ben gewoon van pay 2 play mmo's te spelen. maar het spel ziet er wel ok uit.

akJe

Legacy Member
Ook een poppetje gemaakt op Emerald server .
Jecks is de naam.

Triple0

Legacy Member
Link_006_ zei:
Ik heb het gisteren heel even gespeeld, het lijkt me wel leuk. Hopelijk blijft het boeien. Het lijkt op een mix van Rose online en Flyff zowel grafisch als stijl.
Enige ding die ik wat minder vind is de kwaliteit van de tekst van de npc dialogen, staat op hoogste kwaliteit en is nog wat wazig.

je moet je UI groter zetten, dan is die wazigheid weg.

ik had da ook en speel op 1680x1050

ik vind het een tof spel, zeker de instant class switch vind ik plezant :p

Thunderass

Legacy Member
Zit ook op Emerald xp
Dearmagic is de naam ^^ (niet lachen, had geen improvisatie xd)

tim

Legacy Member
Seljunk is de naam .

maar vertrek maandag voor 3 weken op vakantie dus tzal voor augustus zijn :p

Shinro

Legacy Member
Spel heeft men aandacht getrokken, het is nu een open beta, gaan je characters weg als de beta gedaan is?

Thunderass

Legacy Member
Shinro zei:
Spel heeft men aandacht getrokken, het is nu een open beta, gaan je characters weg als de beta gedaan is?

In CB was dat zo, maar ik denk in OB niet ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan