Archief - DTM Race Driver 2: Stellan afmaken.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tufqibof

Legacy Member
Ik heb op het moment 94% van het spel uitgespeeld.
Nu moet ik het opnemen tegen Stellan in een F1-like wagen.
Maar het lukt me maar niet om te winnen.
Ik heb het die race al zoveel keer gespeeld dat ik de tel kwijt ben.

Nu ik heb het internet een beetje afgezocht en na een paar uren zoeken heb ik nog geen site gevonden met tips en hints of ne walktrough. (en in de forum ook nie)

Ik vindt wel enorm vele site voor de PS2 of Xbox versie, maar gene voor de PC versie.

Ken er iemand soms geen goede site voor de pc versie ?

marcel

Legacy Member
waarom hebt ge ne walkthrough nodig voor een race-game? het komt er op neer om den eerste te zijn... ni meer ni minder

ozkaaan

Legacy Member
@threadstarter
ik heb juist hetzelfde probleem
het wordt na een tijd echt vervelend

Sergiow

Legacy Member
marcel zei:
waarom hebt ge ne walkthrough nodig voor een race-game? het komt er op neer om den eerste te zijn... ni meer ni minder

hij bedoeld tips enal hé

zoals bv ram hem in deen bocht ofzo :unsure:

marcel

Legacy Member
geef gewoon gas, rem op tijd... rijdt niet tegen bomen en dergelijke... kom gewoon als eerste over de streep...

ozkaaan

Legacy Member
@marcel wat een opmerking zeg
is dat nu een tip die ge gegeven hebt?

Tufqibof

Legacy Member
gewoon goed rijden dus.
Dan mag ik nog lang spelen. Lol.
Tcoh bedankt voor de reacties

@ ozkaaan, als ik ne trukje vindt om tegen die race tegen Stellan te winnen, dan zal ik je het wel doorsturen

ozkaaan

Legacy Member
Maar versta je nie,threadstarter vraagt om hints en tips.Goed rijden is da nen tip?
Goed rijden doen we al in een race ( we proberen )
@ threadstarter,ja,stuur mij maar een pm. Als ik iets vind ,zal ik het dan aan u sturen.

marcel

Legacy Member
hints en tips? wat had je zoal in gedachten? in een race game is de enige tip die ik kan geven: beter rijden, meer oefenen. ja natuurlijk: ik kan natuurlijk ook zeggen dat, wanneer er een linkse bocht volgt, je de voorligger een tik linksachter geeft, er meer kans is dat hij spint, en dat hij moeilijker instuurt bij een tik rechtsachter...
of ik kan je vertellen welke bocht je op circuit x best afsnijdt...


maar dat is geen fair gedrag. en dat zou je zowiezo al moeten weten

d.C.

Legacy Member
Raar... Ik won vanaf de eerste keer :) Mja, nu weet ik niet of er een verschil is qua AI tussen de Xbox en PC versie (Ik heb de Xbox versie gespeeld). Ge kunt eens proberen hem te hinderen zodat hij crasht ofzo...

GDten

Legacy Member
Gewoon rammen ?
Met een F1-wagen ben je direct de helft van je karkas kwijt.
Ik weet het ook niet. Bij de derde poging (vannacht om 3u) was ik hem voorbij.
:applause: voor mezelf.
Ik gebruik wel redelijk vaak de handrem bijna op het einde van de remweg. Dat remt nog altijd een stukje korter dan de gewone rem.

Hoe bestuur je het spel ? Keyboard, gamepad, joystick, stuur ?

marcel

Legacy Member
een handrem op een f1-wagen??? dan kan je net zo goed beginnen rammen, als je't mij vraagt :ironic:

Patman

Legacy Member
waarom is men post ier verwijdert ?

btw gewoon uitremmen in de bochten
en als het gaat in de tweede scherpe bocht probeer je die een klein tikje te geven zodat die in de grindbak gekatapulteerd wordt

dexter

Legacy Member
GDten zei:
Ik gebruik wel redelijk vaak de handrem bijna op het einde van de remweg. Dat remt nog altijd een stukje korter dan de gewone rem.

Hoe bestuur je het spel ? Keyboard, gamepad, joystick, stuur ?


HANDREM op F1 goe bezig jong mja,as ge maar 1ste zijt he :D :applause:

Tazz_

Legacy Member
mss ook meer oefenen op starts als ge die niet goed kunt?
ik heb een paar maand geleden ook veel dtm2 gespeeld maar kben ergens halverwege gestopt omdat het te lang duurde.. maar m'n starts waren echt wel rotslecht, ik kon nooit de juiste manier vinden om goed te starten met keyboard

*BeLiSiMa*

Legacy Member
rem vanaf 150 meter in de haarspelt, ga wat breder, dan gaat ge langs de binnebocht hem voorbij in de bocht en ge zijt weg ;)

Foose

Legacy Member
voor de bocht remmen, gas, of laten uitbollen als ge al rap genoeg gaat, in de bocht .. gelijk in 't echt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan