omaha
Legacy Member
aRatjeuh zei:ET gaat dood.
jup en achter een jaar komen al de leete clans terug <o/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aRatjeuh zei:ET gaat dood.
Brock zei:whiners?
Dit is niet zomaar een flutclannetje die ermee stopt
to bad![]()
RedOX zei:² , 141 en Mirage gaan nog velen doen verschieten imo...
allebei 2 sterke teams , maken allebei kans voor mij
(Reload.et nog niet imo is nog wat vroeg , volgende cup reken ik ze bei favorieten)
bei = bij
o m g.!$i$_ zei:e*star hed al een pcw tegen u96d gespeeld
heeft e*star gewonne meen ek
RedOX zei:² , 141 en Mirage gaan nog velen doen verschieten imo...
allebei 2 sterke teams , maken allebei kans voor mij
(Reload.et nog niet imo is nog wat vroeg , volgende cup reken ik ze bei favorieten)
bei = bij
rofl wings, die clan van echy?Sertu zei:tel voor mij part w!ngs daar maar bij, die gaan binnen kort wss ladder spelen.

Sertu zei:tel voor mij part w!ngs daar maar bij, die gaan binnen kort wss ladder spelen.