djaxx79
Legacy Member
Het is zover, de dochter is 6 geworden en wil een DS.
Zelf ben ik ook een fervent gamer maar dan Playstation en pc.
Nu, ik heb dus geen ervaring met de DS. Ik heb wel begrepen dat er de 3D versie is en de gewone versie. Ze gaat er niet van wakker liggen als dat geen 3D kan want dat kent ze niet. Maar de vraag is, zijn er nog verschillen waar ik rekening moet mee houden zodat ik me zeker niet miskoop?
Ze gaat gewoon de girlie under 7 games spelen normaal.
Thx for the support!
Zelf ben ik ook een fervent gamer maar dan Playstation en pc.
Nu, ik heb dus geen ervaring met de DS. Ik heb wel begrepen dat er de 3D versie is en de gewone versie. Ze gaat er niet van wakker liggen als dat geen 3D kan want dat kent ze niet. Maar de vraag is, zijn er nog verschillen waar ik rekening moet mee houden zodat ik me zeker niet miskoop?
Ze gaat gewoon de girlie under 7 games spelen normaal.
Thx for the support!
(3DS heeft natuurlijk ook licht en beter beeld maar kan geen Gba games meer spelen)
