FlankJe
Legacy Member
Hoi allemaal,
Dragonball z is een hoop nostalgie voor mij. Ik heb nooit een game van gekocht, maar laatst bij een maat speelde ik Raging blast 2 op zijn ps3.
Ik was eilijk wel verkocht om de leste nieuwe te kopen, maar ik ken er niets meer van. Er zijn heel veel games. Welke is de laatste nieuwe? De beste? en komt er in 2012 misschien een nieuw game uit hiervan?
Dragonball z is een hoop nostalgie voor mij. Ik heb nooit een game van gekocht, maar laatst bij een maat speelde ik Raging blast 2 op zijn ps3.
Ik was eilijk wel verkocht om de leste nieuwe te kopen, maar ik ken er niets meer van. Er zijn heel veel games. Welke is de laatste nieuwe? De beste? en komt er in 2012 misschien een nieuw game uit hiervan?
