EmP
Legacy Member
-12:52:08- <shocky> allez dat word nog een hb topic op telenet forum 
-12:52:10- <dp|FirMz`> *has the need to go wash himself*
-12:52:16- <dp|FirMz`> aja?
-12:52:17- <tek9|EmP> ^^
-12:52:21- <dp|FirMz`> kmoet da nie hebbe zunne
ma toch krijgt ge het ^^
HB virmz!
Zaterdag trakteer ik u wel ene

-12:52:10- <dp|FirMz`> *has the need to go wash himself*
-12:52:16- <dp|FirMz`> aja?
-12:52:17- <tek9|EmP> ^^
-12:52:21- <dp|FirMz`> kmoet da nie hebbe zunne
ma toch krijgt ge het ^^
HB virmz!
Zaterdag trakteer ik u wel ene




