Archief - Doom3 stopt plots

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cram

Legacy Member
Deze vraag is misschien al gesteld,maar als ik doom 3 speel word ik na een tijdje terug naar mijn bureaublad gestuurd.Iemand een idee wat de oorzaak is?
hieronder wat gegevens

< Processor >
Model: AMD Athlon(TM) XP 2000+
Snelheid: 1.66GHz
Model Nummer: 2000 (geschat)
Prestatie Rating: PR2411 (geschat)
Type: Standaard
L2 'On-board' Cache: 256kB ECC 'Synchronous' 'Write-Back' (16-way,
64 byte line grootte)

< Moederbord >
Bus(sen): AGP PCI IMB USB i2c/SMBus
MP Ondersteuning: Geen
MP APIC: Ja
Systeem BIOS: Award Software, Inc. ASUS A7N266-C ACPI BIOS
Rev 1005 Beta 005
Moederbord: ASUSTeK Computer INC. A7N266-C
Totaal Geheugen: 1023MB DDR-SDRAM

< Chipset 1 >
Model: Nvidia Corp nForce AGP Controller
'Front Side Bus' Snelheid: 2x 133MHz (266MHz data rate)
Totaal Geheugen: 1024MB DDR-SDRAM
Geheugen Bus Snelheid: 2x 133MHz (266MHz data rate)

< Video Systeem >
Monitor/Panel: Plug en Play-monitor
Adapter: 128MB DDR ATI Radeon 9800 Pro
Adapter: 128MB DDR ATI Radeon 9800 Pro Sec
< Besturingssysteem >
Windows Systeem: Microsoft Windows XP/2002 Home Edition (Win32
x86) 5.01.2600 (Service Pack 1)

Wijsheid

Legacy Member
processor van men voeten , nix waard ,

maar u probleem; waarschijnlijk te weinig virtueel geheugen (te veel programmas die lopen)

FoRCe

Legacy Member
ik heb ook soms dat d3 vastloopt, maar dan enkel bij mp.
Opeens beeld die freezed en sound die in een loop doorbolt.

Cltr+alt+del en d3 afsluiten is enige dak kan doen :p

Komt zo af en toe eens voor, maar zeker geen regelmaat.

Morpheus

Legacy Member
Boostmaster zei:
processor van men voeten , nix waard ,

maar u probleem; waarschijnlijk te weinig virtueel geheugen (te veel programmas die lopen)


dat heeft er waarschijnlijk niets mee te maken.
Andere drivers eens proberen, en eventueel herinstallen...
nog altijd slecht... formatteren :ironic:

cram

Legacy Member
Morpheus zei:
dat heeft er waarschijnlijk niets mee te maken.
Andere drivers eens proberen, en eventueel herinstallen...
nog altijd slecht... formatteren :ironic:

Heb ik al dikwijls gedaan.Toch raar dat ik Far Cry wel vlot kan spelen en die vraagt toch ook wat van je pc.Wedde dat er bij de 1st doom patch er staat geschreven doom to desktop fix.

Yasutoko

Legacy Member
Scan je pc op enige Trojans/spyware/virussen.
Be sure dat je al de onnodige background tasks afsluit, desnoods met Taakbeheer (CTRL + ALT + DELETE).

En geef een beetje extra info.

Bv
- Loopt die ineens trager ietsje voor dit gebeurt.
- Geeft het een error wanneer dit gebeurd?
- Klik je niet perongeluk op de toets waarbij je start menu opent. (Oi.. Niet lachen.. Ik heb dit soms met FC dat als ik op die knop druk, dat die verkleint, maar dat mn game dan ook wel weg is :'().

... Aleh.. Ik geef maar tips hé, hoe meer info je geeft, hoe beter wij kunnen helpen.

cram

Legacy Member
Yasutoko zei:
Scan je pc op enige Trojans/spyware/virussen.
Be sure dat je al de onnodige background tasks afsluit, desnoods met Taakbeheer (CTRL + ALT + DELETE).

En geef een beetje extra info.

Bv
- Loopt die ineens trager ietsje voor dit gebeurt.
- Geeft het een error wanneer dit gebeurd?
- Klik je niet perongeluk op de toets waarbij je start menu opent. (Oi.. Niet lachen.. Ik heb dit soms met FC dat als ik op die knop druk, dat die verkleint, maar dat mn game dan ook wel weg is :'().

... Aleh.. Ik geef maar tips hé, hoe meer info je geeft, hoe beter wij kunnen helpen.

1.nee
2.nee
3.lol dat zeker niet

xpr·k

Legacy Member
check planetdoom.com forums eens , daar staat ne faq en/of veel voorkomende problemen thread in en als ik mij niet vergis gaat een vd topics over dit . Kzen nie 100% zeker

Yasutoko

Legacy Member
Mss dom vraagje (kan dr over gekeken hebben) ..
Welkste drivers heb je geïnstalleerd? :unsure:

Morpheus

Legacy Member
Yasutoko zei:
Mss dom vraagje (kan dr over gekeken hebben) ..
Welkste drivers heb je geïnstalleerd? :unsure:

idd... welke drivers?
Misschien wachten op een eerste patch...

Yasutoko

Legacy Member
Euhm.. Mss ben ik het hé.. Maar moet ge niet voor de ati drivers goed te installeren..

Eerst die oude driver verwijderen.. en DAN pas de nieuwe installeren...
Dus.. Kan het zijn dat het conflict is tussen dat hij de laatste nieuwe heeft + de beta derop? :unsure:

Mr. SLASH

Legacy Member
Boostmaster zei:
processor van men voeten , nix waard ,

maar u probleem; waarschijnlijk te weinig virtueel geheugen (te veel programmas die lopen)

wat een idiote opmerking , broer heeft exact zelfde cpu , en em draait doom 3 zonder problemen , nog nooit last gehad met zijne cpu , deftige temps enz .
tis niet omda gij mss , slechte ervaringen mee gehad ebt dat ze allemaal zo zijn . :ironic:

cram

Legacy Member
Yasutoko zei:
Euhm.. Mss ben ik het hé.. Maar moet ge niet voor de ati drivers goed te installeren..

Eerst die oude driver verwijderen.. en DAN pas de nieuwe installeren...
Dus.. Kan het zijn dat het conflict is tussen dat hij de laatste nieuwe heeft + de beta derop? :unsure:

Doe ik altijd 1st oude foetsjie en dan nieuwe erop.

Yasutoko

Legacy Member
cram zei:
De laatste van ATi en dan die beta Driver

Mheh... Ik denk dat je ofwel iets fout zei.. Ofwel je eigen fout zei, maar niet op lette om dan die driver te verwijderen? :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan