Lashknife zei:
en de patch opnieuw runnen? of blijft die die fouten geven dan...
Ik hebbet al twee keer geprobeerd, 2 keer dezelfde fout. Ma ik denk da da ergens komt door mijn settings in mijn config, alé, ben er vrij zeker van

Ma ik heb nu net zone zalige config, dus ik ga die nie veranderen voor ne stomme beta patch, ik hoop da die klojo's voor de volledige patch iets DEFTIGS gaan uitbrengen en da ze da spel nie gaan verkloten zoals ze met call of duty gedaan hebben. Oké, da's een totaal ander spel, maar als ze de fun van het tweaken er gaan uithalen en dan nog es méér graphics gaan insteken dan er nu al inzitten ... dunno, ma dan blijfek geen doom 3 spelen za.