Muttley
Legacy Member
Ik weet het mss heeft het hier al honderdduizend keer gestaan, maar kom. Mijne maat heeft gisteren Doom 3 gekocht, maar da spel hapert lak zot. Als hij gewoon wandelt doet hij normaal, maar als er iets tevoorschijn komt ja dan hebde prijs (haperen hee).
Dit zijn zijn specs:
Microsoft Windows XP (ik schrijf gewoon wat op het briefke sta)
Prof. Service pack 1
intel Pentium 4 CPU 2.006 Hz
256 Mb RAM-geheugen
Ati Radeon 9200
Hij denkt dat hij zijn drivers moet updated, maar aangezien hij belgacom heeft gaat hij wachten tot als er eindelijk telenet komt. Volgens mij liegt het aan die 9200 ik dacht dak dat hier ergens heb gelezen
Alvast bedankt
Dit zijn zijn specs:
Microsoft Windows XP (ik schrijf gewoon wat op het briefke sta)
Prof. Service pack 1
intel Pentium 4 CPU 2.006 Hz
256 Mb RAM-geheugen
Ati Radeon 9200
Hij denkt dat hij zijn drivers moet updated, maar aangezien hij belgacom heeft gaat hij wachten tot als er eindelijk telenet komt. Volgens mij liegt het aan die 9200 ik dacht dak dat hier ergens heb gelezen
Alvast bedankt



