Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DoomedByZizZ zei:Wat is het nut van zulke threads ? FF for real ? wtf is het nut ?
Heeft de threadstarter een 6800 gt? zo ja, wie kan er dan het beste een antwoord op zijn vraag geven? ....go figure
@morpheus; 1600 x 1200 is drool resolution![]()
Decay zei:Idd, ik speel d3 ook op 16*12 en das gewoon supersweet. Ge hoeft geen fsaa meer op te zetten wat toch wat scheelt in performance. 1600*1200 vinnek bv vele schoner dan 1280*1024 met 8xAA. Ik haal btw 45 fps in die settings (op high) dus kseon gij moet da zeker nog beter kunne spelen.
)
THC zei:welke zijn nu de beste settings voor doom 3 met een amd64 3200+ en een 6800gt.? om alles vloeiend te laten lopen![]()
![]()