Archief - doom 3 en 6800gt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

THC

Legacy Member
welke zijn nu de beste settings voor doom 3 met een amd64 3200+ en een 6800gt.? om alles vloeiend te laten lopen :) :confused:

Decay

Legacy Member
1600*1200*32 @ high

Dat zou zonder problemen moeten lukken (rond de 40 FPS)

Hangt ook wel af van je ram, als je maar 512mb ipv 1024 hebt mag je daar direct een resolutie lager van maken.

Morpheus

Legacy Member
ik denk dat 1600x1200 wel heel hoog is... vind dat vrij zinloos, maar ja, iedereen heeft zo zijn favorieten

post een je systeem spec... en je scherm?

Wijsheid

Legacy Member
wat is de grootte bvan je scherm ?

en afgaand op de 3200 + en gf6800 moetje het wel goed op high kunnen

Z!zZ

Legacy Member
Wat is het nut van zulke threads ? FF for real ? wtf is het nut ?

Heeft de threadstarter een 6800 gt? zo ja, wie kan er dan het beste een antwoord op zijn vraag geven? ....go figure


@morpheus; 1600 x 1200 is drool resolution ;)

Morpheus

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Wat is het nut van zulke threads ? FF for real ? wtf is het nut ?

Heeft de threadstarter een 6800 gt? zo ja, wie kan er dan het beste een antwoord op zijn vraag geven? ....go figure


@morpheus; 1600 x 1200 is drool resolution ;)

die resolutie heeft compleet geen zin, buiten uw fps naar beneden halen natuurlijk...

ps: ik speel met mijn systeem op 1280x1024 en high dus... stop met zo stomme vragen te stellen threadstarter

Z!zZ

Legacy Member
ow, vind jij dat? Ok, dan vind jij dat.....

pff; ik vind 1600 x 1200 een zalige resolutie en games zien er gwn VET uit zo...Zeker games zoals doom3 n far cry etc....halo zag er ook mega uit zo! Mag ik dat ook vinden?

.......

kSeon?

Legacy Member
sys in specs:

1280x1024/ultra quality/16xAF/8xAA = 34 FPS

go figure.

Z!zZ

Legacy Member
ik moet ni proberen fsaa en AF zo hoog te zetten want dan blaast men kaart binne de 10mins op for sure !

Kzen nu is aant zien wat het beste is ; 800 x 600 4xfsaa of 1280 x 1024 0x fsaa

Decay

Legacy Member
Idd, ik speel d3 ook op 16*12 en das gewoon supersweet. Ge hoeft geen fsaa meer op te zetten wat toch wat scheelt in performance. 1600*1200 vinnek bv vele schoner dan 1280*1024 met 8xAA. Ik haal btw 45 fps in die settings (op high) dus kseon gij moet da zeker nog beter kunne spelen.

Z!zZ

Legacy Member
omg, iedereen heeft ier ninja pc's gvd ....Krijgen jullie al die overbodige dingen van jullie ouders ? ...gwn nieuwsgierig :)

true about the res thingy =x

kSeon?

Legacy Member
Decay zei:
Idd, ik speel d3 ook op 16*12 en das gewoon supersweet. Ge hoeft geen fsaa meer op te zetten wat toch wat scheelt in performance. 1600*1200 vinnek bv vele schoner dan 1280*1024 met 8xAA. Ik haal btw 45 fps in die settings (op high) dus kseon gij moet da zeker nog beter kunne spelen.

men scherm kan niet hoger aan :X (kutding :p)

in doom 3 eig nog nooit geprobeerd om 1600x1200 te doen, maar in windows crasht het dan, krijg ik black screen : out of frequency range :(

L.E.D.

Legacy Member
THC zei:
welke zijn nu de beste settings voor doom 3 met een amd64 3200+ en een 6800gt.? om alles vloeiend te laten lopen :) :confused:

Das een vraag waar niemand kan op antwoorden. Elk systeem is anders. Probeer alles uit op uw systeem en ge zult het weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan