[T-RAW]Freak
Legacy Member
Idd, server van onze allereigen ICT kerel kan ik aan via Extern Bureaublad 
Is wreed handig ...
Zo doen wij dat ... Ik kan van hieruit zonder zijn aanwezigheid of confirmatie aan zijn server bak en kan van daaruit de logs enzo doorsturen
Ik kan zelfs van daaruit filmpjes bekijke ^^
Wel tof anders

Is wreed handig ...

Zo doen wij dat ... Ik kan van hieruit zonder zijn aanwezigheid of confirmatie aan zijn server bak en kan van daaruit de logs enzo doorsturen

Ik kan zelfs van daaruit filmpjes bekijke ^^
Wel tof anders



