Archief - Disgaea 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_disgaea4.jpg


officiële sites: JP | US

release: 24 februari 2011 (JP), 6 september 2011 (US), 28 oktober 2011 (EU)
genre: RPG
dev: Nippon Ichi Software

>>> GameTrailers


Disgaea 4.

This latest incarnation of the popular Disgaea strategy RPG series boasts major graphical improvements, Disgaea's most in-depth gameplay yet, everlasting value, and the great sense of humor you've come love. The new graphics engine truly brings Takehito Harada's characters to life with fluid animations and high definition details. Create your own political party and take advantage of a slew of new battle and strategic features expanding upon the already staggering replay value. Finally, Disgaea 4 adopts an all new map-generating mode, enabling players to create and share custom maps with other players! You can even design your own pirate ship to attack them with! This summer, Disgaea 4 will relentlessly invade your gaming room! Beware!

disgaea-4-20101006101443723.jpg

GaaRa-

Legacy Member
jepjep, absoluut kopen :)

+ voor mensen die voorheen mekkeren op ps2 graphics bij D3, in 4 zijn het hd sprites

lowscore

Legacy Member
Zag ik nu een map editor in die trailer?

Ik haal 'em ook wel in huis. Hoewel ik liever meer 'down to earth' tactics heb. La Pucelle: Tactics is meer voor mij, bvb. Hopelijk maakt men daar ooit eens HD remake van.

Koonut

Legacy Member
spijtig dat het een ps3 release is, zo'n games zijn gemaakt om ganse dagen mee te dragen in u psp
zowel disgaea 1&2 ver voorbij de 100u zo gespeeld, achter mijn consoles vind ik daar nooit meer de tijd voor

lowscore

Legacy Member
Euhm, neen, niet spijtig. Net zoals Disgaea 1 & 3 een port hebben gekregen voor PSP en Disgaea 3 al aangekondigd is voor PSVita, zal deeltje 4 ook wel een handheld port krijgen. Je zal enkel geduld moeten hebben, maar je kan ondertussen dan wel aan de slag met 3.

Koonut

Legacy Member
euh, ja, wel spijtig! alsof ze deze games niet kunnen porten naar de psp..

zurri

Legacy Member
Hopelijk loopt Europe weer geen jaar achter met patches zoals bij D3

devilution.be

Legacy Member
Super game :) Ik hoop dat ze gaan gebruik maken de vita hiervoor, dat je je game van op ps3 naar vita kunt zetten en vice versa :p

chellesan

Legacy Member
ik heb dus de limited edition laten overkomen van amerika omdat er een figurine bij zit van fuka en soort van prentenboek, de prentenboek is wel schoon met wat uitleg over de verschillende personages en zo maar ben wat teleurgesteld in de figurine, ik had minstens iets van 20cm groot verwacht of zo en tis maar iets kleintjes van 10cm het is wel schoon gemaakt

devilution.be

Legacy Member
chellesan zei:
ik heb dus de limited edition laten overkomen van amerika omdat er een figurine bij zit van fuka en soort van prentenboek, de prentenboek is wel schoon met wat uitleg over de verschillende personages en zo maar ben wat teleurgesteld in de figurine, ik had minstens iets van 20cm groot verwacht of zo en tis maar iets kleintjes van 10cm het is wel schoon gemaakt

pics :p

LifeAspect

Legacy Member
chellesan zei:
ik heb dus de limited edition laten overkomen van amerika omdat er een figurine bij zit van fuka en soort van prentenboek, de prentenboek is wel schoon met wat uitleg over de verschillende personages en zo maar ben wat teleurgesteld in de figurine, ik had minstens iets van 20cm groot verwacht of zo en tis maar iets kleintjes van 10cm het is wel schoon gemaakt

nendoroid?

anyway, ik ga deze wss ook wel importen ^^

chellesan

Legacy Member
nee het is zelfs kleiner dan een nendoroid, meer van die wissel figurines die je soms tegenkomt, ik verschiet wel van de ign score lol 8.5 voor een jrpg dat doen ze normaal niet.
maar ik heb het spel ondertussen al gespeeld en ik moet zeggen het is erg goed, het staat me meer aan dan disgaea 3, mischien ook door de graphics denk ik, ze zijn beter geworden en zo, voor de rest de formule is nog steeds hetzelfde ni veel verandering, de humour in het spel is nog steeds super en prinnies ownen nog steeds, wel tof dat het verhaal nu wat rond hun draait zo kom je wat meer te weten over hun. ik raad het spel iedereen aan die houd van dit soort van games
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan