Nova533
Legacy Member
Yoo,
Met een paar vrienden train ik al een tijdje samen maar we willen onze spelersbasis uitbreiden.
De training kan verschillende dingen inhouden zoals:
- Help bij builds om deze sterker te maken
- Gewoon practice spelletjes
- Discussie over matchups
- Ontwikkeling van sterke timings buiten de gekende
- Kritiek op de nodige fouten
Dit alles is een ontspannen sfeer.
Voorlopig hebben we :
* 1high en 1 mid Diamond Protoss
* 1high Masters Zerg
Wat we juist zoeken zijn gemotiveerde mensen die in Diamond league of hoger spelen.
Je moet actief zijn en goed engels spreken sinds het niet enkel Nederlandstalig is
Moest je interesse hebben stuur dan een email naar: [email protected]
Vermeld volgende dingen:
- In game naam+code
- League
- Leeftijd
- Ras (INGAME!!!!
)
- Je speelstijl (passief - agressief - macro - allin...)
- Actieve speeldagen + uren
- Ambitie in het spel
- Vermeld Skype id in de mail
Heb ook aub een gevoel voor humor
Eens we genoeg spelers beschikbaar hebben zal er ook een apart forum gestart worden waar je builds kan uitschrijven en zodat de anderen ze kunnen bekijken en eventueel verfijnen.
Heb je nog vragen kan je me contacteren ingame met als naam Nova code 533.
Of post ze gewoon hieronder.
Als laatste wil ik toevoegen dat dit geen clan is.
Alvast bedankt!<3
Met een paar vrienden train ik al een tijdje samen maar we willen onze spelersbasis uitbreiden.
De training kan verschillende dingen inhouden zoals:
- Help bij builds om deze sterker te maken
- Gewoon practice spelletjes
- Discussie over matchups
- Ontwikkeling van sterke timings buiten de gekende
- Kritiek op de nodige fouten
Dit alles is een ontspannen sfeer.
Voorlopig hebben we :
* 1high en 1 mid Diamond Protoss
* 1high Masters Zerg
Wat we juist zoeken zijn gemotiveerde mensen die in Diamond league of hoger spelen.
Je moet actief zijn en goed engels spreken sinds het niet enkel Nederlandstalig is

Moest je interesse hebben stuur dan een email naar: [email protected]
Vermeld volgende dingen:
- In game naam+code
- League
- Leeftijd
- Ras (INGAME!!!!
)- Je speelstijl (passief - agressief - macro - allin...)
- Actieve speeldagen + uren
- Ambitie in het spel
- Vermeld Skype id in de mail
Heb ook aub een gevoel voor humor
Eens we genoeg spelers beschikbaar hebben zal er ook een apart forum gestart worden waar je builds kan uitschrijven en zodat de anderen ze kunnen bekijken en eventueel verfijnen.
Heb je nog vragen kan je me contacteren ingame met als naam Nova code 533.
Of post ze gewoon hieronder.
Als laatste wil ik toevoegen dat dit geen clan is.
Alvast bedankt!<3