Archief - Diablo, item search

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

effie

Legacy Member
goeiemorgen^^, ik speel nu ongeveer al 2-3 jaar diablo maar men gear is nog nooit super geweest :doh: :cry: , dus moest een van jullie mij kunnnen helpe?
Zouek da mega cool vinde^^ dusja :)

Draego

Legacy Member
Het staat er nergens letterlijk ik, maar het smeken om items wordt hier niet echt geapprecieerd... Er zitten hier heel wat vriendelijke mensen, die je maar al te graag zouden helpen, maar door dit op zo'n manier te doen, is het al heel wa minder... Voor mij is dit toch zo, als iemand die ik help, vriendelijk en beleefd is, equip ik die maar al te graag... Maar wanneer ze vroegen achter items, kregen ze niets... Kinda see my point? Just my opinion ofc :)

Summum

Legacy Member
Besides, free items suck ;D

Als ge het alleen maar voor de items doe ga dan naar open Bnet of Single Player en download alle items (en beter :s) gratis é


Ik heb liever de items waar ik heb voor gewerkt en eerlijk getraded.

Eventueel de items da ik leen van iemand van mene flist om beter te vinden en derna gewoon terug te geven.

Enigste prob dermee is nen degelijke flist uitbouwe, de mijne sta terug leeg en de mense da der vroeger instonden zen allemaal gestopt maar ge zegt da ge al 2 a 3 jaar D2 speelt, dan zal er toch wel degelijk volk inzitte zekers?


greets

Chickenlal

Legacy Member
ge speelt al 2-3 jaar en u gear is nog ni super?

De ladder reset was zo'n 3 maand, geleden en ik heb nu op ladder al terug full tals sorc 7-8 high runes, shakos, storms, etc... :p

ge moet gewoon veel mf'en

*edit*
en ik speel dan nog op hc, dus heeft lang geduurd voor ik ff bleef leven met een char, de optie mf'en met sucky stuff en veel sterven heb ik niet...)

ge maakt gewoon een blizzard sorc en ge kunt daarmee mephi doen zonder equipment imo... (met riviertruukje)
*edit*

effie

Legacy Member
Oke het spijt me als het als smekend overkomt(vergeef me :bow: ).
Het is gewoon zo, dat om deftige mf run te doen ----> je deftige mf stuf nodig hebt en dat heb ik eindelijk tesamen kunnen scharten, maar het vlot niet echt want die stuf is ver van perfect :sad:

effie

Legacy Member
het beste wat ik tot nu toe he gevonde is een lightsabre, tenzij glooms trap beter is :sad:

poochie

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
ge speelt al 2-3 jaar en u gear is nog ni super?

De ladder reset was zo'n 3 maand, geleden en ik heb nu op ladder al terug full tals sorc 7-8 high runes, shakos, storms, etc... :p

ge moet gewoon veel mf'en

maja q , iedereen speelt ook nie zoveel als u ook nie e :p

Time

Legacy Member
effie zei:
Oke het spijt me als het als smekend overkomt(vergeef me :bow: ).
Het is gewoon zo, dat om deftige mf run te doen ----> je deftige mf stuf nodig hebt en dat heb ik eindelijk tesamen kunnen scharten, maar het vlot niet echt want die stuf is ver van perfect :sad:

men eerste 200 hell mephi runs ware met -20res op hell, en amper 450def, redelijjk veel gestorve ma na die 200 runs haddek wel paar shakos storms en nen +3 echutas beet

iedereen is klein begonne ze...

bombombom

Legacy Member
of zijt een lamer en wacht in een game in normal tot er nen bot ne shopsite geeft :unsure:
dan moete ni laag beginnen(kwa items)

Shalie

Legacy Member
Keb toch een vraagsken over die mf runs van tegenwoordig ze.
Als ze u der altijd uitzwieren na 5x mephi te doen, oe kunde dan nog deftig mf'en?
Of zitte gijlen me ne chrono klaar :)

Time

Legacy Member
Shalie zei:
Keb toch een vraagsken over die mf runs van tegenwoordig ze.
Als ze u der altijd uitzwieren na 5x mephi te doen, oe kunde dan nog deftig mf'en?
Of zitte gijlen me ne chrono klaar :)

ofwel doede per run andy/mephi/pindle

ofwel doede lijk mij en gebruikte da trukske daje gelijk mij 7mephiruns/5mins doet :cool:

trukske: elke keer ge game leaved: eerst op chat klikke en dan pas niev game make, als ge telkens tssdoor nog vlug naar den chat gaat worde nooit gekicked :niceone:

Draego

Legacy Member
Time^- zei:
ofwel doede per run andy/mephi/pindle

ofwel doede lijk mij en gebruikte da trukske daje gelijk mij 7mephiruns/5mins doet :cool:

trukske: elke keer ge game leaved: eerst op chat klikke en dan pas niev game make, als ge telkens tssdoor nog vlug naar den chat gaat worde nooit gekicked :niceone:

Of doe zoals ik en mf met barb (gn tele dus :p) of tele wa op je gemak... Zo ga je ook nie te snel :p Ma ahoewel, ik ben eiglik gn goed voorbeeld :x

Time

Legacy Member
Draego zei:
Of doe zoals ik en mf met barb (gn tele dus :p) of tele wa op je gemak... Zo ga je ook nie te snel :p Ma ahoewel, ik ben eiglik gn goed voorbeeld :x

was me ook al opgevalle :unsure:


:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan