Archief - Den eerste cheat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kingfisher

Legacy Member
We spelen 2v2 op Lone Eagle, USA USA vs USA GLA.
We krijgen USA plat, blijft alleen GLA nog.

De regels waren No Rush 15 en No SW. Wat dacht je: na 2 min staat er al een helicopter met missile men in mijn base :naughty: . Maar goed, daar weten mijn mariniers wel raad mee :cool:

Na 10 min heeft GLA een Scud :naughty:

Zodra USA verslagen is, begint die GLA gast zijn scuds te launchen. En dan surprise: DIE GAST KON ONGELIMITEERD SCUDS LAUNCHEN. :wtf: Den ene launch achter den andere!

Needless to say we all disconnected :tongue:

krisse

Legacy Member
Was het gewone generals of zero hour



The server is too busy at the moment. Please try again later.grrrrrr :tongue:

Krueger

Legacy Member
Kzou het ook niet den eerste cheat noemen btw. Kheb het daarnet ook gehad (voor den eerste keer) maar em zat in mijn team. Kben hem gewoon beginnen aanvallen, kwas toch al verloren, en ik gunde die lamer de overwinning niet :)

.:Buanhop:.

Legacy Member
disconnect veroorzaken?
btw tis geen cheat, maar een bug ;)

.:Buanhop:.

Legacy Member
damn u :D
btw er is ergens een on-officiele patch van zero hour
is zien hoe het noemt

die fixe scudbug en nog 1 van dievele bugs

TheOrdreMan

Legacy Member
dubbel post?

sebier weer een warning?

jij spammertje

.:Buanhop:.

Legacy Member
lol ...
eumh
Server is to busy
dan drukte op post
dan sluite da en uiteindelijk sta da er 2 keer :s

btw barnton noemet

ElBramo

Legacy Member
Kingfisher zei:
We spelen 2v2 op Lone Eagle, USA USA vs USA GLA.
We krijgen USA plat, blijft alleen GLA nog.

De regels waren No Rush 15 en No SW. Wat dacht je: na 2 min staat er al een helicopter met missile men in mijn base :naughty: . Maar goed, daar weten mijn mariniers wel raad mee :cool:

Na 10 min heeft GLA een Scud :naughty:

Zodra USA verslagen is, begint die GLA gast zijn scuds te launchen. En dan surprise: DIE GAST KON ONGELIMITEERD SCUDS LAUNCHEN. :wtf: Den ene launch achter den andere!

Needless to say we all disconnected :tongue:

Dienen gast die doet da door in zijn files van C&C Generals te prutsen, keb da ook al gedaan, ma bij mij ist nie gelukt :naughty:

TheOrdreMan

Legacy Member
ElBramo zei:
Dienen gast die doet da door in zijn files van C&C Generals te prutsen, keb da ook al gedaan, ma bij mij ist nie gelukt :naughty:
om dat te kunnen hoef ik niet gaan te prutsen hoor, gewoon een bug exploiten en klaar is kees

krisse

Legacy Member
.:Buanhop:. zei:
geef mij is een reden waarom die een mismatch zoude geven?

Als uwe tegenspeler die patch ni heeft zijn er toch 2 verschillende versies van het spel tege elkaar bezig?

.:Buanhop:.

Legacy Member
ja, en krisse
das toch bij elke mod zo
tzou anders welk tof zijn gij ebt anti scudbug patch en die gebruiken tot de dood

krisse

Legacy Member
Der zoude gewoon een paar nerdjes nen onofficiele patch moeten maken, en IEDEREEN zou hier weet van moete hebben en die dan ook gebruiken.

Misschien ne spambot (gelijk die achterlijke cheat spambots) maken in elke lobby ofzo, die dan zegt waar die patch kan afgehaald worden.


Want als we op EA moeten wachten....... :sad:

.:Buanhop:.

Legacy Member
ea brengt geen patches meer uit ;)
en de server gaat binekort offline
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan