Archief - Demonieuws + screenshots UO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NaaiT

Legacy Member
lol deske toch :p

mja die addons van moh zijn idd wel... *kots* Daardoor vrees ik dan ook dat coduo ineens zou tegevalle omda iedereen daar zoveel van verwacht. Imo moete ze addons bijna gelijk maken aan originele games, en ni teveel graphics en ZEKER geen gameplay veranderen. (zie nor gta games vanaf 3, ziet dr altij zelfde uit, altij zelfde concept enkel uitgebreider)

DesorteD

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
lol deske toch :p

mja die addons van moh zijn idd wel... *kots* Daardoor vrees ik dan ook dat coduo ineens zou tegevalle omda iedereen daar zoveel van verwacht. Imo moete ze addons bijna gelijk maken aan originele games, en ni teveel graphics en ZEKER geen gameplay veranderen. (zie nor gta games vanaf 3, ziet dr altij zelfde uit, altij zelfde concept enkel uitgebreider)


ben gewoon tegen add ons, omdat er de mogelijkheid bestaat dat u community opsplitst...en dan bereikt ge met u community nix meer: een kleine community voor elke addon, geen grote lans meer, ...

-=MAD=-SponsB

Legacy Member
ik ben het wel met Des eens! :) ik vind die addons ook maar meer een bijzaak ik blijf toch liever bij de "hoofdgame" in dit geval COD. Misschien dat ik wel CODUO haal voor de SP maar zeker niet voor de mp! :p

Invader

Legacy Member
ik ga die sp wel spelen ze , gewoon als verlenging van cod

voor mp blijf ek bij gewone cod

|^MTW^|Maj.Sean

Legacy Member
Invader zei:
ik ga die sp wel spelen ze , gewoon als verlenging van cod

voor mp blijf ek bij gewone cod
JA de mp blijft hetzelfde in UO(S&D en TDM en andere gametypes die in het originale waren gaan ook hetzelfde blijven de oude maps ook ) gewoon moet je UO hebben om op die server te spelen( denk ik toch oftewel heb ik het verkeerd op ofzo).

Speedyke

Legacy Member
just den demo gespeeld, em is kort, mooi graphics, voor de rest d8 ik dat het gewoon cod was :o

MAXXUR

Legacy Member
mense, niet opgeven, revolutie in de cod community !
@ mohaa comm zijn ze verdomme nog actiever dan cod :(

(ik doe dit btw alleen maar omda ik cod uo haat door aangepaste scope :@ )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan