Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Racing_Genk zei:Komt er ook een demo oid uit van deze game? Of moet je meteen betalen om te kunnen testen..
Sorry als dit al ergens beantwoord is, maar ik heb echt geen tijd om een halfuur zoekwerk te verrichten atm![]()

Timoca zei:Er gaat ooit wel een trial van komen maar zeker ni bij de release, over een paar maanden tot een jaar waarschijnlijk, btw de eerste maand is altijd gratis dus da kan je ook zo'n beetje zien als de demo![]()
tb-303 zei:Lol , ge betaald wel u spel he om die gratis maand te spelen, dure demo zulle! :ironic:


Granaatappel zei:Beta weekend van 25 November was iedereen aangenomen dus da was al een demo voor iedereen
en bij release doen ze da nooit, dan lopen ze een pak geld mis
Fredvdp zei:Een demo zou ik dat niet noemen omdat dat geen ideale omstandigheden waren. De servers waren vaak offline en als het maintenance was mocht ge in een queue van een half uur gaan staan.

Betà is never the answer. It's the question. The answer is "YES!"Fredvdp zei:Een demo zou ik dat niet noemen omdat dat geen ideale omstandigheden waren. De servers waren vaak offline en als het maintenance was mocht ge in een queue van een half uur gaan staan.

Maar je hebt wel kunnen proberen zonder te betalen. Lijkt me dan toch redelijk dicht te staan bij een "demo"Fredvdp zei:Een demo zou ik dat niet noemen omdat dat geen ideale omstandigheden waren. De servers waren vaak offline en als het maintenance was mocht ge in een queue van een half uur gaan staan.