Archief - Demo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Racing_Genk

Legacy Member
Komt er ook een demo oid uit van deze game? Of moet je meteen betalen om te kunnen testen..

Sorry als dit al ergens beantwoord is, maar ik heb echt geen tijd om een halfuur zoekwerk te verrichten atm :p

Timoca

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Komt er ook een demo oid uit van deze game? Of moet je meteen betalen om te kunnen testen..

Sorry als dit al ergens beantwoord is, maar ik heb echt geen tijd om een halfuur zoekwerk te verrichten atm :p

Er gaat ooit wel een trial van komen maar zeker ni bij de release, over een paar maanden tot een jaar waarschijnlijk, btw de eerste maand is altijd gratis dus da kan je ook zo'n beetje zien als de demo :)

tb-303

Legacy Member
Timoca zei:
Er gaat ooit wel een trial van komen maar zeker ni bij de release, over een paar maanden tot een jaar waarschijnlijk, btw de eerste maand is altijd gratis dus da kan je ook zo'n beetje zien als de demo :)

Lol , ge betaald wel u spel he om die gratis maand te spelen, dure demo zulle! :ironic:

Timoca

Legacy Member
tb-303 zei:
Lol , ge betaald wel u spel he om die gratis maand te spelen, dure demo zulle! :ironic:

hehe jah, mjah ga gewoon op youtube en kijkt wa gameplay filmpkes, zou genoeg moeten zijn om u te overtuigen :p

OMFGcata's Channel - YouTube

^Jesse Cox heeft heel wa filmpkes gewaakt, en mij overtuigd :p

Granaatappel

Legacy Member
Beta weekend van 25 November was iedereen aangenomen dus da was al een demo voor iedereen
en bij release doen ze da nooit, dan lopen ze een pak geld mis

Fredvdp

Legacy Member
Granaatappel zei:
Beta weekend van 25 November was iedereen aangenomen dus da was al een demo voor iedereen
en bij release doen ze da nooit, dan lopen ze een pak geld mis

Een demo zou ik dat niet noemen omdat dat geen ideale omstandigheden waren. De servers waren vaak offline en als het maintenance was mocht ge in een queue van een half uur gaan staan.

Sovereign

Legacy Member
Je had inderdaad de kans om het spel te spelen tijdens dat betaweekend. Als je dat hebt gemist moet je niet komen klagen imo. Maar als je van bioware RPG's houdt en story is heel belangrijk voor je, is dit de ideale mmorpg.

lobotomix

Legacy Member
ze zeggen het is beter dan wow de meeste dat ik ken dus, om die reden ben ik al verkocht heb het nog niet gespeeld, maar wacht al op de 13ste ! hehe :D

tijgerke

Legacy Member
Fredvdp zei:
Een demo zou ik dat niet noemen omdat dat geen ideale omstandigheden waren. De servers waren vaak offline en als het maintenance was mocht ge in een queue van een half uur gaan staan.

Mijn server is nooit offline geweest (voor zover ik weet) en ik heb max 5 min in een queue gestaan.. Zo slecht was het dus ook niet. :)

glennvdz

Legacy Member
Fredvdp zei:
Een demo zou ik dat niet noemen omdat dat geen ideale omstandigheden waren. De servers waren vaak offline en als het maintenance was mocht ge in een queue van een half uur gaan staan.
Betà is never the answer. It's the question. The answer is "YES!" :D

Kaizer

Legacy Member
Fredvdp zei:
Een demo zou ik dat niet noemen omdat dat geen ideale omstandigheden waren. De servers waren vaak offline en als het maintenance was mocht ge in een queue van een half uur gaan staan.
Maar je hebt wel kunnen proberen zonder te betalen. Lijkt me dan toch redelijk dicht te staan bij een "demo"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan