Archief - De Ultieme Vraag!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L0rd_Dr34k1n

Legacy Member
Waarom pakke al die wankerz teleport terwijl er niemand van die sorcs wilt teleporte? ik staan daar dan me men rommel eqiup ik kan nog nix drage en die ape verw8te da kik gan lope? Sorc = Teleport. who the f*** cares da ge dood ga ik speel toch ni in hc. WAAROM WIL ER NIEMAND MEER TELEPORTE????
( post gemaakt na halve dag baalruns en gene enkele keer de throneroom te zien)

KingOfWoods

Legacy Member
Mja de moeite zeker.
ik moet soms ook lang zoeken naar een goeie baalrun server.
Ik ben zelf sorc en tele vaak niet omdat ik het einde toch niet haal.
Zelf al ben ik nu lvl 70 in Nm kon ik meestal nog niet de throne berijken door souls ofzo.
Verschrikkelijk is het, eenkeer geraakt worden en ge staat stil en kunt nimeer bewegen.

bombombom

Legacy Member
L0rd_Dr34k1n zei:
Waarom pakke al die wankerz teleport terwijl er niemand van die sorcs wilt teleporte?
da sta sjiek

L0rd_Dr34k1n zei:
ik staan daar dan me men rommel eqiup ik kan nog nix drage en die ape verw8te da kik gan lope?
gij verwacht dat zij gaan teleporten...

L0rd_Dr34k1n zei:
Sorc = Teleport. who the f*** cares da ge dood ga ik speel toch ni in hc.
exp verlies


L0rd_Dr34k1n zei:
WAAROM WIL ER NIEMAND MEER TELEPORTE????
omdat ze het beu zijn elke keer te teleporten.
dus waarom gaat gij niet een sorcje maken?


close pls:)

oya

Legacy Member
ik tele altijd zelf en ja da eeft mij al een aantal keren et leven gekost op hc
en toch blijf ik teleporten

waarom doe ik da
wrom laat ik geen ander teleporten
waarom maak ik et mij moeilijk

...

Meestal als ik in baal sta met niet sorc lees ik forum, krant etc terwijl een ander teleport, kan ook zijn da zij zo denken
Sorc verw8en meestal da die met het hoogste level teleport

teleporten is dom want als ge goeien party ebt zijde ook rap in throne al lopend en hedde nen grote xp boost

[Jonasismode] zwam ... closed [/jonasismode]

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Time^- zei:
een thread van iemand met een lege Flist
tbfh? toch ni ze m8...must disappoint you now...

i know, baalruns si tah fooked up...enkel nog privs voor mij vanaf nu..enigma hammerdin is overpowered genoeg, hell souls? rofl, zelfs me lower res max res op hell..

Hardcore_Virus

Legacy Member
eeh
reden wrom ik af & toe es nie tele
-SORC TELE NOW WTFPWNOR !!!111oneoneone
*Shadows_Exile has left our world,diablos minions weaken*

-sorc tele
-sorc tele
-sorc tele
-sorc tele
-tpppppppppppppppppppppppppppppp
-tpppppppppppppppppppppppppppppp
-tpppppppppppppppppppppppppppppp
-tpppppppppppppppppppppppppppppp

*maakt tp in pack souls*
2 mins later
*gniffelt alleen in game*

maar normaal tele ik wel,zolang ze nie zage.Ma doe liever priv runz dusja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan