L0rd_Dr34k1n
Legacy Member
Waarom pakke al die wankerz teleport terwijl er niemand van die sorcs wilt teleporte? ik staan daar dan me men rommel eqiup ik kan nog nix drage en die ape verw8te da kik gan lope? Sorc = Teleport. who the f*** cares da ge dood ga ik speel toch ni in hc. WAAROM WIL ER NIEMAND MEER TELEPORTE????
( post gemaakt na halve dag baalruns en gene enkele keer de throneroom te zien)
( post gemaakt na halve dag baalruns en gene enkele keer de throneroom te zien)
