Archief - De nieuwe Mr.Telenet is ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SIO

Legacy Member
Mooiste hattricker:
-------------------
timmie 22
nookie 7
Perre 5



Mooiste hattrickster:
---------------------
pandarve 46
Tn-sarah 9
Ether/Slalon/Lies/SiO(pandarve is gay) 3



Grootste spammer:
-----------------
sio 39
ether 29
nookie 13



Beste mod:
----------
Timmie 42
perre 31
Solid 6



Grappigste hattricker:
----------------------
SiO 25
Krosser 22
ether 21



Slimste hattricker:
-------------------
SiO 27
perre 23
black adder 12



Meest behulpzame hattricker:
----------------------------
Timmie 36
ether 23
sio 11



Meest onverstaanbare hattricker:
--------------------------------
ether 49
RPG gamer 23
sio/pandarve 6


Meest verslaafd aan hattrick:
-----------------------------
RPG Gamer 20
Boris Barowski 13
Moonsje 12



Meest off-topic:
----------------
Ether 37
sio 30
timmie 11



Meest sportieve hattricker :
----------------------------
timmie 30
Moonsje 10
ether 6



beste nieuweling :
------------------
Boris Barowski 35
Interficio 13
Olivier.vdb 12



meest aanwezig op forum:
------------------------
timmie 46
ether 24
nookie 15



populairste hattricker:
-----------------------
timmie 25
Perre 15
SiO 13



succesvolste hattricker:
------------------------
krosser 20
Moonsje 16
Optimax 14


ni op nickspellingfouten kijken, zelf men eigen nick sta fout dus.. volledige lijst volgt hieronder

SIO

Legacy Member
Mooiste hattricker:
-------------------
timmie 22
nookie 7
Perre 5
sio 4
black adder 3
krosser/Re@vor 2
enjoy/systech/getonjolly/ether 1


Mooiste hattrickster:
---------------------
pandarve 46
Tn-sarah 9
Ether/Slalon/Lies/SiO(pandarve is gay) 3
Ganondorf 2
Timmie/Nookie/stvw 1


Grootste spammer:
-----------------
sio 39
ether 29
nookie 13
enjoy 8
Re@V0r/krosser 4
Timmie 2
Forza/stvw 1


Beste mod:
----------
Timmie 42
perre 31
Solid 6
Interficio/Bloodseaker 3
Silent Thunder/Archangelus/VDC NAthan (ni raar na mij kijken, pandarve is nu eenmaal weird..) 1


Grappigste hattricker:
----------------------
SiO 25
Krosser 22
ether 21
Perre 13
Timmie 8
Pandarve 6
blackadder 4
nookie 3
enjoy 2
archeoloogke/Moris 1


Slimste hattricker:
-------------------
SiO 27
perre 23
black adder 12
timmie 10
Moonsje/Giogo/ether 4
Optimax/Boris Barowski 3
archeoloogske 2
Re@V0r 1


Meest behulpzame hattricker:
----------------------------
Timmie 36
ether 23
sio 11
Perre 8
Giogo 7
krosser 4
Gertjanos 3
blackadder 2
perre/Olivier.vdb/Ratz- 1


Meest onverstaanbare hattricker:
--------------------------------
ether 49
RPG gamer 23
sio/pandarve 6
timmie 3
perre/-mkz.lama- 2
ToasT 1

Meest verslaafd aan hattrick:
-----------------------------
RPG Gamer 20
Boris Barowski 13
Moonsje 12
ether/Giogo/Nookie 9
Timmie 7
SiO/
krosser 6
sleejer/Pandarve/Black Adder/Optimax 2
Forza KV 1


Meest off-topic:
----------------
Ether 37
sio 30
timmie 11
Krosser 9
black adder/Re@vor 4
enjoy 3
Forza 2
nookie 1


Meest sportieve hattricker :
----------------------------
timmie 30
Moonsje 10
ether 6
Systech 5
SiO/nookie/krosser 4
Perre 3
giogo/Optimax/B-Minus 2
Ratz-/Archeoloogske/gertjanos/Re@vor 1


beste nieuweling :
------------------
Boris Barowski 35
Interficio 13
Olivier.vdb 12
erycius puteanus 8
Lacrima 5
VDC Nathan 4
no reason/B-Minus/RPG_gamer 1


meest aanwezig op forum:
------------------------
timmie 46
ether 24
nookie 15
rpg gamer 8
perre/SiO 6
enjoy 5
krosser/VDC Nathan 2


populairste hattricker:
-----------------------
timmie 25
Perre 15
SiO 13
ether 11
Moonsje/Krosser/nookie 9
Optimax/Pandarve 4
enjoy 3
archeoloogske/black adder 2
stvw/erycius puteanus 1


succesvolste hattricker:
------------------------
krosser 20
Moonsje 16
Optimax 14
blackadder 12
timmie 11
Perre 9
gertjanos 7
Giogo 6
ether 3
TRC 2

Krosser

Legacy Member
Thx SIO
Pfffff, volgende keer ga ik een campagne voorbereiden ofzo :sad:

SIO

Legacy Member
wel als ik uitslag bekijk zou ik zo zeggen:

logische uitslag maar als iemand ondergewaardeerd is: krosser toch wel, en één iemand overgewaardeerd: nookie :p manman wa zever dak daarrond amaal gezien em (ik ken hem, ik kant weten :p) en pandarve die VDC Nathan als beste mod stemt die geen mod is :wtf:

stvw

Legacy Member
SIO voor die mooiste hattrickster ...
plz remove me from that category ...
Heb daar 1 ding teveel voor en 2 te weinig :crazy:
ether wilde me gewoon pakken voor men reply tegen hem :p
(dat hoop ik toch ... anders ... *ieuw*)

Timmie

Legacy Member
SIO zei:
wel als ik uitslag bekijk zou ik zo zeggen:

logische uitslag maar als iemand ondergewaardeerd is: krosser toch wel, en één iemand overgewaardeerd: nookie :p manman wa zever dak daarrond amaal gezien em (ik ken hem, ik kant weten :p) en pandarve die VDC Nathan als beste mod stemt die geen mod is :wtf:

VDC Nathan is sub-mod op zwam!

Pandarve

Legacy Member
Ik dien klacht in, Grievie heeft mij nog een punt gegeven als grappigste user!

:p

Archeoloogke

Legacy Member
Sjiek om dat allemaal op te tellen :niceone: .


Ben tevreden, kzie toch 4x mn naam staan (in kleine letterkes :p) dusja. :unsure:

Woops

Legacy Member
hmmm, ik wou juist zeggen ze zijn mij wel vergeten.

ma dan moet ik weer eens gaan uitleggen wie ik ben.
btw was niet afgesproken dat al de winnaars elk een vat moesten geven????

ik dacht mij zoiets te herrineren.

perre

Legacy Member
EN IK BEN NI ONDERGEWAARDEERD OFWA?

nen ban kuntge allemaal krijgen, nen ban i tell ya! :crazy: :evil:

en congratz aan alle winnaars ook wel een beetje en aan SIO om dat allemaal -ongetwijfeld corrupt :p- op te tellen ;) :niceone:

SIO

Legacy Member
ik daag u uit alles opnieuw uit te tellen en indien blijkt dat ik niet gecheat heb geefde me nen bak duvel, wa zegde daaraf? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan