Archief - De Inferno Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
Izual downed !

Die was behoorlijk easy eigenlijk! In twee tries neergekregen, eerst try ging ik dood toen hij 480k hp left had door me eige stomme schuld in frozen te lopen >.<


Edit: En nu zit ik vast bij diablo :p

Kan enkele melee hits nemen maar al zijn vuur zever is 1 hit. Ook een x geoneshot door een melee teleport attack wat toch vreemd is. Krijg em niet onder de 85% vooraleer ik dood ben xD.

Iemand die goeie build heeft voor diablo op inferno^^? (wizard)

Lamsednav

Legacy Member
47k HP, 11k DPS, 570 allres, dodge 30, damage reduction 65 met mijn monk
Klappen krijgen door alle packs in act 2..
Kstop ermee tot als de patch er is.
Geen zin om 1000 Butcher runs te doen, toch crap die dropped..
En goldfarming is boring.

Essit

Legacy Member
Yupla, tis al zover :) Ze gaan inferno nerfen :) Heb ik geen probleem mee. Ik betaal nu toch meer aan repair en 10 keer dood gaan na elkaar begint te vervelen.

Michster

Legacy Member
Essit zei:
Yupla, tis al zover :) Ze gaan inferno nerfen :) Heb ik geen probleem mee. Ik betaal nu toch meer aan repair en 10 keer dood gaan na elkaar begint te vervelen.

Jep en al gauw begint de shitstorm aan idioten die vinden dat het ongewijzigd moet blijven en dat alle "echte gamers" het nu uitspelen voor de patch. Nu het nog kan!

:ironic:

Kennethdw

Legacy Member
Michster zei:
Jep en al gauw begint de shitstorm aan idioten die vinden dat het ongewijzigd moet blijven en dat alle "echte gamers" het nu uitspelen voor de patch. Nu het nog kan!

:ironic:

Ja want het spel gaat zoveel leuker zijn als jan en alleman het direct uitspeeld en alle items niets meer waard zijn. :ironic:

Kennaah

Legacy Member
Die invulnerable minions zijn echt lame. Heel soms lukt het, maar als ze er dan nog een reflect damage + mortar van maken dan gaat het gewoon niet.
Dat zijn de meest onfaire minions en die moeten ze nerfen.

Die spiderlings zijn ook vervelend, zeker als die fast hebben.

Kennethdw

Legacy Member
Kennaah zei:
Die invulnerable minions zijn echt lame. Heel soms lukt het, maar als ze er dan nog een reflect damage + mortar van maken dan gaat het gewoon niet.
Dat zijn de meest onfaire minions en die moeten ze nerfen.

Die spiderlings zijn ook vervelend, zeker als die fast hebben.

Heb in de AMAA gelezen wat ze ermee gaan doen, ze willen de boss mob minder hp geven. En shielding mobs gaan ze het shield minder vaak laten usen.

Kortom die invul mobs gaan nog altijd invincible zijn, gl met één boss te targetten als der een pack rondloopt die al u atacks blocked en die ge nie kunt killen. Of ge moet al heel uwen build changen zodat ge aoe genoegt hebt. Tis gwn nie te doen.

Michster

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ja want het spel gaat zoveel leuker zijn als jan en alleman het direct uitspeeld en alle items niets meer waard zijn. :ironic:

Ohw sorry, mag alleen een select clubje van elite spelers het uitspelen dan?

syndrom

Legacy Member
hoe ridicuul is het eigenlijk dat ik nu op men barb in inferno geen één skill gebruik die fury gebruikt :D.

En hoe stom is het dat ze al die moeite in two handers steken, maar die zijn totaal niet gebruikbaar in inferno. (als melee)

Kennaah

Legacy Member
Kennethdw zei:
Heb in de AMAA gelezen wat ze ermee gaan doen, ze willen de boss mob minder hp geven. En shielding mobs gaan ze het shield minder vaak laten usen.

Kortom die invul mobs gaan nog altijd invincible zijn, gl met één boss te targetten als der een pack rondloopt die al u atacks blocked en die ge nie kunt killen. Of ge moet al heel uwen build changen zodat ge aoe genoegt hebt. Tis gwn nie te doen.

Ik had die op 25% hp, ik ga dood. Ik kom terug en hij had terug al zijn leven =/ Zo valse difficulty, das gewoon cheap niet moeilijk.

Kortom ze veranderen aan invul mobs niets.

Shielding vind ik niet erg die kunde nog dood krijgen, maar invul gwn niet. Als ge pech hebt en this arcane + invul + Mob dan kunde niets doen buiten weg lopen.

syndrom

Legacy Member
Kennaah zei:
Ik had die op 25% hp, ik ga dood. Ik kom terug en hij had terug al zijn leven =/ Zo valse difficulty, das gewoon cheap niet moeilijk.

Kortom ze veranderen aan invul mobs niets.

Shielding vind ik niet erg die kunde nog dood krijgen, maar invul gwn niet. Als ge pech hebt en this arcane + invul + Mob dan kunde niets doen buiten weg lopen.

ik heb die toch al telkens doodgekregen ze, met DH gewoon ze in een lijn trekken en dan gewoon nether tentacles schieten, smokescreen en repeat.. Ge gaat wel doodgaan probly maar kom, ge krijgt hem uiteindelijk wel neer. En die moet je altijd naar een spawnpoint kiten anders loop je idd tegen die stomme regen aan.

KBE

Legacy Member
Ik zit vast aan de butcher, maar het komt door mijn dps die te laag is. Ik stack zoveel mogelijk ress all. Maar mijn dmg is zo laag met mijn barb. Misschien moet ik maar eens wat meer str stacken ook die is ook wel aan de lage kant. Overleven doe ik wel. Gold farmen dan maar en kijken voor betere items. Tenzij iemand tips heeft ?

elle_me_dit

Legacy Member
Michster zei:
Ohw sorry, mag alleen een select clubje van elite spelers het uitspelen dan?

Volgens mij is dat een foute redenering. Ik vind persoonlijk dat er een grens moet zijn waar alleen spelers van een bepaald niveau over kunnen gaan. Als alle games gelijk gesteld worden aan het niveau van de gemiddelde speler gaat dat het spel maar verpesten zoals al eerder was vermeld.

Tegenwoordig doet bij niemand meer een effort om beter te zijn dan de gemiddelde de speler omdat ze er toch vanuit gaan dat het spel zal generfd worden. Het niveau heeft niets te maken met onhaalbaar te zijn, spelers zijn tegenwoordig gewoon te lui om op een hoger niveau te spelen.

Ik ben trouwens maar een casual speler en hoor niet bij dat zogezegde elite groepje

syndrom

Legacy Member
KBE zei:
Ik zit vast aan de butcher, maar het komt door mijn dps die te laag is. Ik stack zoveel mogelijk ress all. Maar mijn dmg is zo laag met mijn barb. Misschien moet ik maar eens wat meer str stacken ook die is ook wel aan de lage kant. Overleven doe ik wel. Gold farmen dan maar en kijken voor betere items. Tenzij iemand tips heeft ?

Wat is je dps?

elle_me_dit zei:
Volgens mij is dat een foute redenering. Ik vind persoonlijk dat er een grens moet zijn waar alleen spelers van een bepaald niveau over kunnen gaan. Als alle games gelijk gesteld worden aan het niveau van de gemiddelde speler gaat dat het spel maar verpesten zoals al eerder was vermeld.

pro gamer gezever.

Fiero

Legacy Member
Michster zei:
Ohw sorry, mag alleen een select clubje van elite spelers het uitspelen dan?

denk niet dat het zozeer gaat om een clubje elitespelers. maar waar gaat de uitdaging in het spel nog zitten als ze het gaan nerven vraag ik me af.
stel je bent 60, inferno is lekker generfd waardoor je er eenvoudiger door wandelt, wat dan als je diablo klinkt? betere gear verzamelen? meer gold verzamelen? maar dat is iets wat de mensen nu blijkbaar al saai vinden, dus wat is er dan nog van uitdaging aan? binnen de kortste keren gaan de mensen dan gaan vragen naar en uitbreiding of een patch omdat het game niks meer te bieden heeft. is hetzelfde bij WOW eigenlijk. denk dat blizzard hier een verkeerde keuze maakt

elle_me_dit

Legacy Member
Direct is het commentaar "pro gamer gezever". Zoals ik zei ik ben ver van een "pro gamer". Ik vind gewoon dat er een niveau moet zijn waar je naartoe moet werken en die niet zomaar voor iedereen beschikbaar is.

BeeLz

Legacy Member
Het probleem is dat Inferno fine is voor sommige classes en voor andere niet. Dus gaan ze ipv een brick wall te hebben in act II de moeilijkheidsgraad gradueel verhogen. Zie daar om eerlijk te zijn geen probleem in. Niet iedereen is een DH die met shitgear en 1.5k hp alles kan clearen. Denk niet dat act III en IV zwaar generfed gaat worden. Maar mobs als soul lashers, opressors en heralds of pestilence mogen ze gerust nerfen, dat heeft niks met skill te maken. Sterven gaat ge toch no matter hoe goed ge speelt of hoe goed u gear is.

syndrom

Legacy Member
elle_me_dit zei:
Direct is het commentaar "pro gamer gezever". Zoals ik zei ik ben ver van een "pro gamer". Ik vind gewoon dat er een niveau moet zijn waar je naartoe moet werken en die niet zomaar voor iedereen beschikbaar is.

mensen die niet kunnen toegeven dat de jump van ACT I naar ACT 2 veel te groot is voor bepaalde classes zijn gewoon blind, of keiharde masochisten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan