Mee
Legacy Member
+Respectzeroke14 zei:Ik ben non-alcoholisch ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+Respectzeroke14 zei:Ik ben non-alcoholisch ^^
Mee zei:+Respect


zeroke14 zei:Ma zero is door
Baaai Mannekes ^^ *zwaait*

Mr Syphon zei:duidelijk dat ik mister trc word eh![]()

Fr3nzY zei:oO
en wie gaat dat voten?

amdr zei:Jonges die op jonges stemmen. bietje gheeey dont u think![]()


Mee zei:Hoort da, meneer heeft 2 kamers nodig![]()


Recipe4hate zei:So true! Waarom geen miss? Zo moeilijk kunnen die toch ni te vinden zijn
En als die dames arriveren, Syphon, dan kunt ge nog opteren voor een misterverkiezen te houden![]()

zeroke14 zei:In het Offtopic van de race,... ben ik,... denk ik,... de enige vrouwelijke forumgangster,...![]()

Stancke zei:Die is vertrokken toen ik begon te vrijen met haar via het forum![]()
zeroke14 zei:Stancke toch,... xD
Ge jaagt al het vrouwenvolk weg,...
Ben ik blij dat ik mijn ventje heb ^^
Mja, we komen nog overeen. Kmoet eigenlijk nog eens de groeten doen aan de mannen hier van haar, bij deze.Stancke zei:Nee, ik jaag haar niet weg^^ Beginnen vrijen met haar door dat forum hierMja, we komen nog overeen. Kmoet eigenlijk nog eens de groeten doen aan de mannen hier van haar, bij deze.