Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
halfzes... ik heb soms les van 8u tot 18u... :oink:.
En al is de les om 17u30 gedaan dan moet ik toch nog wachten op den trein van 18u17 :sop:.

Volop bezig met zo snel mogelijk auto + rijbewijs dus ;).

Gizmo_1987

Legacy Member
Schummi88 zei:
jawohl, the life of hogeschool. Das tot het 9e lesuur (half 6 dus). Morgen hebbek vanaf 13u15 les tot 17u30, me just loves bedrijfscommunicatie :D
mijn life of hogeshool begint pas volgende week maandag :D
eerst donderdag kennismaking + BBQ (en hopelijk de nodige drank)
grtzz

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
jawohl, the life of hogeschool. Das tot het 9e lesuur (half 6 dus). Morgen hebbek vanaf 13u15 les tot 17u30, me just loves bedrijfscommunicatie :D
ik heb maar 5 lesblokken :p
ma zonen blok duurt gatverdamme anderhalf uur :sad:

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
:rofl: hahahaha, sta mij toe nog is te lachen :rofl:. Shit altijd van half 9 tot half 6 ofzo kzou da kotsbeu worden. Lekker chill en de vrijdag zittek vanaf 12u te geven op Yves De Ruyter in 't Vervolg :p

Vervolg FTW!!!

Bij os ist ongeveer van hetzelfde, alleen dinsdag om 8 uur beginne om om half 1 te eindigen^^

Schummi88

Legacy Member
morgen ist eigenlijk de langste dag van de week. 's morgens om 8u beginnen tot 12u15, dan middagpauze en dan tot 15u15

whoopie

Legacy Member
Schummi88 zei:
morgen ist eigenlijk de langste dag van de week. 's morgens om 8u beginnen tot 12u15, dan middagpauze en dan tot 15u15
haha!


ik heb om 12u gedaan :cool:

wel nog gewone school :p

[EZ]

Legacy Member
'k Heb ook maar 4 lesuren, ma mijnen boekentas weegt nog zwaarder dan 7-uurs dagen :s (Atlas aardrijkskunde, veel te veel mappen, ...)

Vandaag maar 1 uur les gehad:

Eerste 3 uren film, 4de uur les, 5 en 6de uren mis (in de kerk :doh: ) en 't uur daarna studie omda de leraar mis moest geven aan de andere jaren (leerkracht godsdienst :p, 't was een mis voor 1, 2 en 3, en een mis voor 4, 5 en 6 ;))


En nu nog is oldskoolen:
een Tycoon-game :D

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
morgen ist eigenlijk de langste dag van de week. 's morgens om 8u beginnen tot 12u15, dan middagpauze en dan tot 15u15
kwart na elf beginnen, om 12.15 middagpauze en om 13.15 doorwerken tot 17.30 :sad:

ik kan teminste uitslape^^

wel vreemd da onze uren zo ver uit elkaar liggen op dezelfde school in hetzelfde jaar + nog is in H&B

128MB

Legacy Member
Îk had vandaag al gedaan om 11:20 :D leerkracht was er niet dus mocht naar huis ^^

Mee

Legacy Member
Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL Server Host 'mysql2.freehostia.com' (2) in /home/www/kevbuy6.freehostia.com/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/kevbuy6.freehostia.com/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/kevbuy6.freehostia.com/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database


krijg ik als ik naar het TRC fomrum wil gaan :unsure:

whoopie

Legacy Member
Mee zei:
Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL Server Host 'mysql2.freehostia.com' (2) in /home/www/kevbuy6.freehostia.com/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/kevbuy6.freehostia.com/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/kevbuy6.freehostia.com/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database


krijg ik als ik naar het TRC fomrum wil gaan :unsure:


eb dat ook al paar uren :p

Stancke

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan