Archief - De grote cup-topic!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wireke

Legacy Member
De bedoeling van deze topic om een overzicht te krijgen van de cups waarin je mede-belgen meedoen.

Om te zien welke cups er zoal zijn stuur ik jullie graag door naar het overzicht op TL: TeamLiquid Tournament Tracker (BETA) en op bescene: Toernooi Planning 11 t.e.m. 17 april - BESCENE.net

De bedoeling is dus om hier te posten welke cups je gaat meedoen & achteraf je resultaat te laten weten ;)

Bij deze:

Woensdag 13 april 17:00

ESL: Go4SC2 #97 - StarCraft II Go4SC2 Cup #97 (Wed 13.04.11) - Europe - ESL - The eSports League

Men verwachtingen liggen niet al te hoog, zou graag enkele rondes doorkomen :)

DaTa

Legacy Member
Leuk initiatief, altijd fijn om te zien hoe de landgenoten het doen :).

wireke

Legacy Member
In round 2 van Go4SC2 #97 uitgeschakeld. 2 Keer tegen nen toss, tja

Orph4nus

Legacy Member
Ik ook in de 2de ronde eruit, ach morgen is er weer een toernooi weer een nieuwe kans ;d

Orph4nus

Legacy Member
17/04/2011 | StarCraft II Go4SC2 Cup #98 | ORPH4NUS | Ronde 2

wireke

Legacy Member
17/04/2011 The Party 9 Cup

Begint zo dadelijk om 19.00 met oa mij, orphanus en Xion (dat ik weet van mensen die op 9lives zitten)

Orph4nus

Legacy Member
18/04/2011 | STARNEWBIE CUP 2 | ORPH4NUS | Finale
18/04/2011 | GameCreds Cup #10 | ORPH4NUS | 1st round

Para.vel

Legacy Member
Iemand die vanavond meedoet met de Special Endrey Cup? Whitera zit er onder andere ook in. Ik heb me ingeschreven!:)

ZuMie

Legacy Member
19/04/2011 | CraftCup LITE #54 | xZUMIEx | 2nd round

Heel leuke match tegen Grandmaster protoss, ook al was het kort heb ik er toch veel van geleerd + aardige gast (hij heet KnowMe)

Daikenas08

Legacy Member
Orph4nus zei:
Ik doe alles mee ;-)

volledig topic off: er staat een link in je signatuur naar een live stream van je game.
Kunnen je tegenstanders die niet gebruiken om een voordeel op je te hebben?

Orph4nus

Legacy Member
Off Topic:
Daikenas08 zei:
volledig topic off: er staat een link in je signatuur naar een live stream van je game.
Kunnen je tegenstanders die niet gebruiken om een voordeel op je te hebben?

Op deze stream shoutcasten wij vooral toernooien,dus dan speel ik al niet.
Soms durf ik ook wel is streamen terwijl ik speel, maar dit is eerder zelden. + De starcraft 2 community is in die dingen vrij eerlijk. Er worden zelden mensen betrapt die naar streams kijken in toernooien, en ik denk ook niet dat het veel gebeurt.

On Topic:
19/04/2011 | CraftCup LITE #54 | ORPH4NUS | 1st round
19/04/2011 | Special Endrey's Tournament Series | ORPH4NUS | 3rd round
19/04/2011 | 3U cup SC2Rakeback Qualifier #6 | ORPH4NUS | 2nd round

ZuMie

Legacy Member
20/04/2011 | SC2 Vision Cup #17 | xZUMIEx | 2nd round

Masters zerg in 2e ronde, was goed bezig en wou hem wat aanvallen, had hij me in de val en viel hij met zijn roaches aan langs 2 kanten (metalopolis)

21/04/2011 | z33k EU Daily Thursday #3 | xZUMIEx | 2nd round

wireke

Legacy Member
Vanavond:

23/04/2011 20.00| DINX-Cup #4 | ITSwireke | ?

Inschrijving: Dynamixx eSports Cup

Als er hier nog mensen zouden meedoen, kom zeker op irc! #9lives.sc @ quakenet

Edit: 23/04/2011 20.00| DINX-Cup #4 | ITSwireke | Round 2.

ZuMie

Legacy Member
26/04/2011 | Dailymotion Cup Qualifier #2 | mtekxZUMIEx | 2nd round
- verslagen door BeastyQT. Slecht gespeeld bah

29/04/2011 | CraftCup LITE #57 | mtekxZUMIEx | 2nd round
- Verslagen door GGNaugrim, de infestor builds zijn echt sterk, heb van hem nuttige tips gekregen.

29/04/2011 | ESL StarCraft II 1on1 Diamond+ Cup #103 | mtekxZUMIEx | Quarter-Finals
- Eerste keer bo3 voor mij, had men spel moeten aanpassen ipv dezelfde build doen, tegenstander punishde me daarvoor in game 2.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan