Archief - data: beta, release, serverswitching.....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fuzetsu

Legacy Member
Xplo^ zei:
De reden omdat wij de spellen trager krijgen is omdat Fransen en Duitsers barslecht zijn in het spreken en verstaan van engels, zodat die spellen vertaald moeten worden.


Pffft, die stomme trutten ook altijd :s


IK vind: alle games in het Engels, en daarmee uit...

Het is de 3de grootste wereldtaal ffs :s (Chinees en Mandarijns komen er nog voor :] )

Camilleke

Legacy Member
Op dezelfde PVP-server kan je niet beide fracties spelen.
Op een PvE-server wel!
On the PvP servers, we will be enforcing that you can only make characters on the Horde or the Alliance.
On normal servers, you can freely make characters on either side.
-Eno

Blizzard houdt ook nog andere opties open, maar neemt hierover nog geen standpunt in.
We've already said in the past that there will be PvP and normal servers for sure. We are undecided if we will add any additional ruleset servers beyond this (Roleplaying, etc).
-Eno

Logan

Legacy Member
Blizzard europe incompetant ?

inschrijvingen beeindigd mid juli ? begin inschrijvingen tot nu bijna 3 maanden verder . US slaagt erin, in het donker een beta op poten te zetten op 4 weken na einde inschrijvingen .

Europa weet ondertusse wat hardware ze moeten gebruiken , software installeren ... moeilijk he . De meeste bugs zijn eruit dankzij de US beta (including server bugs) dus tis gewoon de server in het stroom contact steken en de software installeren en bandbreedte testen.

Keuze Blizzard om in frankrijk te gaan zitten ?!? , Vraag maar is rond aan de franse gamers hoe vlot het internet verkeer in frankrijk loopt , De gemiddelde fransman , spreekt 1 taal ... frans ... geen wonder dat ze kweet nie hoe lang hebben moeten zoeken achter diverse taal GM's.

Sorry , ik wil gewoon effe wa stoom afblazen , ma ik vrees ervoor dat blizzard europa slechte keuzes heeft gemaakt , zowel het land met zijn internet infrastructuur , als de gemiddelde talen kennis die in dat land bekomen kan worden .

Imo kunnen ze het best in of Engeland , of belgie/holland of in 1 van de scandinavische landen gaan zitten .

Sorry ik moest dit even kwijt , 't zal allemaal wel goed komen zekers

Fuzetsu

Legacy Member
Logan zei:
Blizzard europe incompetant ?

inschrijvingen beeindigd mid juli ? begin inschrijvingen tot nu bijna 3 maanden verder . US slaagt erin, in het donker een beta op poten te zetten op 4 weken na einde inschrijvingen .

Europa weet ondertusse wat hardware ze moeten gebruiken , software installeren ... moeilijk he . De meeste bugs zijn eruit dankzij de US beta (including server bugs) dus tis gewoon de server in het stroom contact steken en de software installeren en bandbreedte testen.

Keuze Blizzard om in frankrijk te gaan zitten ?!? , Vraag maar is rond aan de franse gamers hoe vlot het internet verkeer in frankrijk loopt , De gemiddelde fransman , spreekt 1 taal ... frans ... geen wonder dat ze kweet nie hoe lang hebben moeten zoeken achter diverse taal GM's.

Sorry , ik wil gewoon effe wa stoom afblazen , ma ik vrees ervoor dat blizzard europa slechte keuzes heeft gemaakt , zowel het land met zijn internet infrastructuur , als de gemiddelde talen kennis die in dat land bekomen kan worden .

Imo kunnen ze het best in of Engeland , of belgie/holland of in 1 van de scandinavische landen gaan zitten .

Sorry ik moest dit even kwijt , 't zal allemaal wel goed komen zekers

Ge hebt daar wel grotendeels gelijk ja :s

Maja, ze moeste iets centraals hebbe waar ze zich konde vestigen...

Kzou hun center ook liever in noorwegen of zweden hebben zien zitten... (100 Mbit lijnen :o ).

Mjeh, just w8 & see :]

ArcT

Legacy Member
Phantom zei:
Jammer dat de Euros het weeral is later krijgen.
Dit is bijna hetzelfde als AC2
Ook over de game zelf wordt die vergelijking meer en meer gemaakt...

Trippin

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Pffft, die stomme trutten ook altijd :s


IK vind: alle games in het Engels, en daarmee uit...

Het is de 3de grootste wereldtaal ffs :s (Chinees en Mandarijns komen er nog voor :] )


kpeins dage frans en spaans een beetje vergeet? kweet de cijferkes ni dus ben ni zeker ma lijkt me toch niet da engels voor die 2 komt.

GigaMoller

Legacy Member
Wa ik ook al gemerkt heb, met het spelen van EQ2 beta, is da de interfaces enzo heel sterk op mekaar lijken (WoW en EQ2). Ni normaal :) Ge zou bijna denken da ge WoW bezig zijt ma dan met ander story etc :)

ArcT

Legacy Member
GigaMoller zei:
Wa ik ook al gemerkt heb, met het spelen van EQ2 beta, is da de interfaces enzo heel sterk op mekaar lijken (WoW en EQ2). Ni normaal :) Ge zou bijna denken da ge WoW bezig zijt ma dan met ander story etc :)
Duh, ze hebben beiden hun roots in EQ (om maar te zeggen rip-offs), hoewel bij EQ2 zoiets natuurlijk meer 'gerechtvaardigd' is dan bij WoW. Alhoewel WoW toch ook heel erg AC2 aanvoelt, not a good thing imo.

Fuzetsu

Legacy Member
Trippin zei:
kpeins dage frans en spaans een beetje vergeet? kweet de cijferkes ni dus ben ni zeker ma lijkt me toch niet da engels voor die 2 komt.


Nope... Eerst Chinees, dan Mandarijns en dan Engels :)

Sliver

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Nope... Eerst Chinees, dan Mandarijns en dan Engels :)

Mandarijns is een soort chinees :p

De juiste top 3 is Mandarijns, Spaans, Engels

De meest gesproken taal in Europa is Duits

Fuzetsu

Legacy Member
Sliver zei:
Mandarijns is een soort chinees :p

De juiste top 3 is Mandarijns, Spaans, Engels

De meest gesproken taal in Europa is Duits


KK al goed >.<, en nu back on topic voor Drizzt doedoe wordt ^_^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan