Blizzard europe incompetant ?
inschrijvingen beeindigd mid juli ? begin inschrijvingen tot nu bijna 3 maanden verder . US slaagt erin, in het donker een beta op poten te zetten op 4 weken na einde inschrijvingen .
Europa weet ondertusse wat hardware ze moeten gebruiken , software installeren ... moeilijk he . De meeste bugs zijn eruit dankzij de US beta (including server bugs) dus tis gewoon de server in het stroom contact steken en de software installeren en bandbreedte testen.
Keuze Blizzard om in frankrijk te gaan zitten ?!? , Vraag maar is rond aan de franse gamers hoe vlot het internet verkeer in frankrijk loopt , De gemiddelde fransman , spreekt 1 taal ... frans ... geen wonder dat ze kweet nie hoe lang hebben moeten zoeken achter diverse taal GM's.
Sorry , ik wil gewoon effe wa stoom afblazen , ma ik vrees ervoor dat blizzard europa slechte keuzes heeft gemaakt , zowel het land met zijn internet infrastructuur , als de gemiddelde talen kennis die in dat land bekomen kan worden .
Imo kunnen ze het best in of Engeland , of belgie/holland of in 1 van de scandinavische landen gaan zitten .
Sorry ik moest dit even kwijt , 't zal allemaal wel goed komen zekers