Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ge hebt wel gelijk^V^navy`j4c zei:hm wa moet ik nu hierop zeggen? ik denk dat hier sommige mensen serieus snel op hun tenen getrapt zijn. mja iedereen moet voor zen eigen beslissen wat hij ermee doet. let the flaming begin zeker? ik vind het eerlijk gezegd wat kinds van beide kanten maar soit who am i to judge that.

[ 15:49:45 ] [ royal`saint ] noem
[ 15:49:49 ] [ royal`saint ] noem de 4 spelers
[ 15:49:55 ] [ royal`saint ] die er niet in thuis horen
[ 15:50:08 ] [ DarK|icct ] bga , candy , snow , 2h2k
(18:00:04) ([-2H2K`aE-]) wanneer cb offi ?
(18:01:17) (DarK|icct) als wij zin hebbe
(18:01:22) (DarK|icct) om tegen u te spele
(18:01:41) ([-2H2K`aE-]) m.a.w. nooit niet meer ?
(18:02:21) ([-2H2K`aE-]) tis maar euhm we zouden graag eens spelen tege jullie he (rematch enzo)
(18:02:30) (DarK|icct) kan zeer goed zijn
(18:02:32) ([-2H2K`aE-]) en misschien kunt gij ons nog wel 't één en 't ander leren
(18:02:58) (DarK|icct) maar als we tegen u zoude spele , dan gevek saint zijn goesting
(18:03:11) ([-2H2K`aE-]) wa heeft saint met aE te maken? zeg mij dat eens
(18:03:13) (DarK|icct) gij ownt ook wel btw
(18:03:14) (DarK|icct)
(18:04:34) ([-2H2K`aE-]) jaja maar eum
(18:04:38) ([-2H2K`aE-]) ik zou graag CB offi regelen
(18:04:48) (DarK|icct) dan zijt ge goe bezig moetek zegge
(18:04:53) (DarK|icct) pakt xtm maar nog es