Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D loves gene zei:weet iemand waar ik de map van de landing van normandie kan vinden. multiplayer of singleplayer ??
Snake zei:neen, dat weet ik niet
-=BYE=-RiptoR zei:Waarom dan antwoorden? :doh:
nee...?Snake zei:, weet je...
Walking Fish zei:Snake rook een plekje waar hij posts kon rapen!
Snake zei:idd, net zoals jij dat doet in de offtopic thread, lieverd

maar hij zit daar niet zo 3 pagina's vol te spammeWalking Fish zei:jij zit daar ook, lieverd![]()
TiM007 zei:maar hij zit daar niet zo 3 pagina's vol te spamme

