Archief - Dé 9lives-cup 5v5 met prijzen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hashtag

Legacy Member
INSCHRIJVINGEN GESLOTEN

Greetings Summoners,

Zoals julie kunnen zien op onze Tvguide organiseren wij een 5v5 League of Legends compo, verspreid over 4 dagen.

Dankzij onze sponsor Gamegear.be zullen wij verschillende prijzenpakketten kunnen weggeven als je je met een team van vijf personen aanmeldt :applause:

Stuur mij een PM met vijf summoner names en je teamnaam en ook welke datum het beste voor je past.

De eerste rondes vinden plaats op zaterdag 25 en zondag 26 februari, waar we beide dagen evenveel matchen zullen spelen én hosten met stream op de front. De volgende rondes zijn een week later, op zaterdag 3 en zondag 4 maart.

Deze thread dient voor alle vragen, zoektochten naar teammates en omkooppogingen.

MAX 8 TEAMS

Geregistreerde teams:
- TunnelVision Inc.
- Creative Destruction
- Cyber Sparkle Sports
- WOLFTOP
- Losing Is The New Meta
- RUZ3. Gaming
- Controllers of Mayhem

MinatO

Legacy Member
Heel goed iniatief! :)

Enig idee wat de prijzen zullen zijn?

Bij deze zoek ik 4 teamgenoten, ik speel voornamelijk AP Carry's op niveau 1500-1800.

Kennethdw

Legacy Member
Hoeveel man mag er max in je team zitten (uiteraard spelen er maar 5)

BrNlicious

Legacy Member
MinatO zei:
Heel goed iniatief! :)

Enig idee wat de prijzen zullen zijn?

Bij deze zoek ik 4 teamgenoten, ik speel voornamelijk AP Carry's op niveau 1500-1800.

Ik wil wel meedoen:)

Socks

Legacy Member
Als iemand een goede solo top of support nodig heeft ben ik wel geintresseerd, Socksx0 is mijn IGN of pm me maar hier op 9L.

Syntec

Legacy Member
Als team nog speler zoekt, ik wil ook altijd wel meedoen. Prefer jungle, mid, suport. PM maar :)

Matthew

Legacy Member
Goh... liefst wel. Communicatie verloopt via 9lives dus als we je willen contacteren, zal dat via PM of dergelijke gebeuren.

MrFlava-

Legacy Member
Doe het dan niet op een dag dat er een belangrijke voetbalmatch is,anders ligt da forum hier weer plat.;)

MinatO

Legacy Member
Matthew zei:
Goh... liefst wel. Communicatie verloopt via 9lives dus als we je willen contacteren, zal dat via PM of dergelijke gebeuren.
Maw, zolang er 1 persoon een 9lives account heeft.

hashtag

Legacy Member
Yoshingy zei:
en rond wel uur dan ong?

Staat allemaal in de tv-guide... van 19u30 tot 23u00. Niet continu, maar daartussen zullen de verschillende matchen plaatsvinden. :)

owa

Legacy Member
ik zoek ook nog een team de teamloze mss samen en eens samen oefenen

EzE2kiel

Legacy Member
zoek ook nog team en kan alle rollen invullen behalve support , dat speel ik te weinig :p

begbodyguard

Legacy Member
Wel ik wil wel meedoen als iemand me in een team wilt: ING: Headguard

Open Mind

Legacy Member
wil ook wel meedoen, dus als een team nog een speler zoekt: ign = Varrao (rating 1300-1400)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan