Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch nietCarnage007 zei:Als ik het goed verstaan heb door de voorbije posts te lezen is CS SOURCE nu te downloaden voor de CZ en HL2 koopbon eigenaars om de bugs uit de mod te halen want CSis CS2 alleen het is de beta dervan CS
gaat weg zo gauw het op punt staat en word dan CS2 bij HL2
Ik gan het warschijnlijk weer verkeerd begrepen hebbe![]()
. De Beta van CS
is te testen voor CZ en AI vouchers bezitters voor 2 weken. Daarna verdwijnt deze Beta (alleen tijdelijk). Het is een soort van cadeautje voor de CZ eigenaars en een compensatie voor de ATI vouchers eigenaars.
erbij. Dit is gewoon 1.6 met physics ed. Omg, tuurlijk gade moeten betalen voor een nieuw spel, wa denkte, daze sinterklaas zijn?COOLKILLer zei:zeg dat het nie waar is hé! afzetters!
hopelijk zit ge mis :ironic:
CS2 is totaal iets nieuws dus moete voor betalen.. CS zat nu altijd bij hlCOOLKILLer zei:??? gaat CS 2 ook nie gewoon een update zijn?
ik wist nie dat CS 2 helemaal anders gaat zijn...waar hebt ge da vandaan?


ad: Never change the winning formule :naughty:Captain Insano zei:CS2 gaat totaal anders zijn als de originele CS. Het is niet eens zeker of het over terroristen en CT's gaat.
.True beetje geforceert maar is wel goeie overgang naar CSsypro9000 zei:wie wacht er nu op cs 2?CS is er en zal er zijn als je daar nu een 2 van maakt krijg je zo een geforseerde versie van CS:CZ
.. Gewoon financiele zet ^^
.Ja want die csCOOLKILLer zei:mmmm?
cs 1.5
cs 1.6 (steam)
cs:condition zero (1.7)
csource (1.8)
cs ... (1.9)
cs 2.0
of zit ik helemaal mis?
ource is een beta dus das geen 1.8 he gast

omda da ni af isCOOLKILLer zei:wrm zouden ze dan CSource wel gratis bij hl2 steken en CS2 nie
![]()

COOLKILLer zei:zeg dat het nie waar is hé! afzetters!
hopelijk zit ge mis :ironic:
want CSis CS2 alleen het is de beta dervan CS
gaat weg zo gauw het op punt staat en word dan CS2 bij HL2
is een volledig spel. nu ist gewoon de beta-versie om bugs eruit te hale enz.
ource is de nieuwe cs en zal ni veranderd worde in cs2.Sebatjen zei:sja wie weet wanneer cs2 uitkomt
Medion
P4 @ 3.1 ghz 512 mb ram
ATI radeon 9800 XL (niet XT)
dvdspelerony cddrive
ioneer
Source engine is minder zwaar als Doom³ engine dus je moet daarover niet zeuren. Je kan toch niet 10 jaar met dezelfde pc alle nieuwste games op high spelen?Xvd zei:hoe gaat da worden met clans en al, de goeie clans zullen csspelen, maar minder bekende clans, vb mensen met slechte pc's kunnen geen cs
draaien
![]()
