Archief - CS:source en CS 2 vraagske

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Carnage007 zei:
Als ik het goed verstaan heb door de voorbije posts te lezen is CS SOURCE nu te downloaden voor de CZ en HL2 koopbon eigenaars om de bugs uit de mod te halen want CS:S is CS2 alleen het is de beta dervan CS:S gaat weg zo gauw het op punt staat en word dan CS2 bij HL2

Ik gan het warschijnlijk weer verkeerd begrepen hebbe :p
Toch niet ;). De Beta van CS:S is te testen voor CZ en AI vouchers bezitters voor 2 weken. Daarna verdwijnt deze Beta (alleen tijdelijk). Het is een soort van cadeautje voor de CZ eigenaars en een compensatie voor de ATI vouchers eigenaars.

Als HL2 released, krijg je gratis CS:S erbij. Dit is gewoon 1.6 met physics ed.

Valve gaat pas aan CS2 werken zodra HL2 is gereleased. Deze CS2 gaat totaal verschillend zijn.

Killer CYco

Legacy Member
COOLKILLer zei:
zeg dat het nie waar is hé! afzetters!
hopelijk zit ge mis :ironic:
Omg, tuurlijk gade moeten betalen voor een nieuw spel, wa denkte, daze sinterklaas zijn?

COOLKILLer zei:
??? gaat CS 2 ook nie gewoon een update zijn?
ik wist nie dat CS 2 helemaal anders gaat zijn...waar hebt ge da vandaan?
CS2 is totaal iets nieuws dus moete voor betalen.. CS zat nu altijd bij hl
hl1 + CS
hl2 + CS:S
CS2 zal iets anders zijn.. dus zulde moeten kopen en zal geen update zijn hoor :rofl:

CS 1.6
CS:CZ (geen 1.7, 1.7 zou een verdere update zijn van de gewone CS)
CS:S
CS2 (ooit) :sad:

Captain Insano zei:
CS2 gaat totaal anders zijn als de originele CS. Het is niet eens zeker of het over terroristen en CT's gaat.
Never change the winning formule :naughty: ;) .

sypro9000 zei:
wie wacht er nu op cs 2? O.o CS is er en zal er zijn als je daar nu een 2 van maakt krijg je zo een geforseerde versie van CS:CZ
True beetje geforceert maar is wel goeie overgang naar CS:S.. Gewoon financiele zet ^^
Al heb ik het ook gekocht, ik koop gewoon alles van cs, andere spellen intereseren me nie echt meer.. verveelt na nen tijd en cs niet (persoonlijke mening).
Maar je krijgt wel toegang tot de beta van cs:s :bow: .

mudvAyne

Legacy Member
COOLKILLer zei:
mmmm?
cs 1.5
cs 1.6 (steam)
cs:condition zero (1.7)
cs:source (1.8)
cs ... (1.9)
cs 2.0

of zit ik helemaal mis?
Ja want die cs:source is een beta dus das geen 1.8 he gast ;) :)

DelaZ

Legacy Member
COOLKILLer zei:
zeg dat het nie waar is hé! afzetters!
hopelijk zit ge mis :ironic:

:doh: hoe dom kunt ge zijn...

"Ik heb doom 1 gekocht dus krijg ik doom 3 gratis en al de volgende spellen van id software" ... :ironic:

Brianz

Legacy Member
dno ma bronnen ?
iedereen zit hier waarschijnlijk gewoon te zeggen wat hij denkt, niet wat hij weet
ik ben nog nergens info tegen gekomen over cs2

#Team.Bp//USSR

Legacy Member
want CS:S is CS2 alleen het is de beta dervan CS:S gaat weg zo gauw het op punt staat en word dan CS2 bij HL2

cs:s is een volledig spel. nu ist gewoon de beta-versie om bugs eruit te hale enz.
cs2 is zelfs nog ni aangekondigd, nog geen woord over gesproken tege publiek ofzo dus moete der ook ni over speculere.

cs:source is de nieuwe cs en zal ni veranderd worde in cs2.
als cs2 er komt is da wrs geen mod meer ma een spel op zijn eige met eigen code enz.

Najdo

Legacy Member
hoe gaat da worden met clans en al, de goeie clans zullen cs:s spelen, maar minder bekende clans, vb mensen met slechte pc's kunnen geen cs:s draaien :)

#Team.Bp//USSR

Legacy Member
der besta maar ne kleine samehang tusse ne goeie clan en ne goeie pc zenne.
tzijn alleen de topclans die ne pc gesponsord krijge of geld ofzo.
de rest moet zijne pc ook zelf betale zenne.

als kik die specs hier zie zit hier veel volk me ne goeie pc en die zitte zeker ni allemaal in ne goeie clan.

Oetjebek

Legacy Member
Sebatjen zei:
sja wie weet wanneer cs2 uitkomt

Medion
P4 @ 3.1 ghz 512 mb ram
ATI radeon 9800 XL (niet XT)
dvdspeler:sony cddrive:pioneer

moetje drm stoefen met je CPU?

Insano

Legacy Member
Xvd zei:
hoe gaat da worden met clans en al, de goeie clans zullen cs:s spelen, maar minder bekende clans, vb mensen met slechte pc's kunnen geen cs:s draaien :)
Source engine is minder zwaar als Doom³ engine dus je moet daarover niet zeuren. Je kan toch niet 10 jaar met dezelfde pc alle nieuwste games op high spelen?

DGEN

Legacy Member
k zie wel uit naar de mogelijkheden die je kunt hebben als je nu tfc op de source draait :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan