DamagedA
Legacy Member
hey
ik ben DamagedA en op zoek naar een warteam.
ik ben 17jaar en stresbestendig.
ik rage niet veel en flip ook niet.
ik speel nu al 3 jaar css met een tussenpauze, ik heb al esl gespeeld.
ladder 1vs1 , 2vs2, 5vs5
speel veel met m4 en AK-47, deagle , dual elits.
ik heb al in een paar teams gezeten en nu zoek ik weer eentje.
ik heb een skill van mid(hangt af van dag)
ik heb ts3, vent
micro
en een dosis vertsand en volwassenheid.
greetz
ik ben DamagedA en op zoek naar een warteam.
ik ben 17jaar en stresbestendig.
ik rage niet veel en flip ook niet.
ik speel nu al 3 jaar css met een tussenpauze, ik heb al esl gespeeld.
ladder 1vs1 , 2vs2, 5vs5
speel veel met m4 en AK-47, deagle , dual elits.
ik heb al in een paar teams gezeten en nu zoek ik weer eentje.
ik heb een skill van mid(hangt af van dag)
ik heb ts3, vent
micro
en een dosis vertsand en volwassenheid.
greetz
