Archief - CS:S Ben je tevreden over de beta?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat vind je van cs source beta


  • Totaal aantal stemmers
    146
  • Opiniepeiling gesloten.

Smokey_3800

Legacy Member
Vind je de beta van CS:source veelbelovend?
Ben je een fan van het eerste uur?
Of vind je het maar niks, de gameplay is verneukt?

sebastos

Legacy Member
de beta is zéér goed buiten een paar kleine foutjes met de physics
maar kom
alleen vindt ik dat de vijanden soms toch wat te sterk zijn
in cs1.6 dood ge veel sneller nen vijand

Smokey_3800

Legacy Member
Ikzelf vind het een heel geslaagd project van valve. Nog wat bugs hier en daar, maar in de alpha zal valve er wel eerst eens met de vliegenvanger doorgaan.

Ivm gameplay. Er zijn dingen verandert, maar vind dat helemaal niet erg. Ik hou van verandering :applause:

PaLaDiN

Legacy Member
Euh vijanden sneller dood......
Imho gaat het makkelijker dan in 1.6 :p en sneller zeker als je de "verbeterde" wapens pakt... de gewone shotgun owned nu vet, in close combat is da zalig wapen... ook de semi-auto snipers zijn goed (beke te goed tbh)
En awp tja... das HET noobie wapen geworden nu ist echt nog maar point en click :p
Maar vind source beter dan 1.6. Maybe nog wapens klein beke tweaken en tis goed :D

Smokey_3800

Legacy Member
ik dacht wel dat de meeste mensen het leuk vinden. Als ge de comments leeft op steamforum is het precies of iedereen zo negatief is. Ma hier is de meerderheid nog ok

ZeDje

Legacy Member
vind hem wel goed :D mischien paar kleine foutjes maja who cares :cool:

static07

Legacy Member
Lol wa zever allemaal, de wapens reageren net zoals in 1.6 verschillen zijn verwaarloosbaar. Hitboxen zijn nauwkeuriger, netcode is nauwkeuriger, maw spray zou minder effectief moeten zijn. En gameplay ligt aan wie speelt imo, op meeste 1.6 servers campt T ook de hele tijd op de_dust.

Kvind die barrels wel overdreven, alé overal da ge kijkt rolt wel ergens een barrel of een band voorbij. Blijkbaar zijn het nog allemaal lege tonnen, wat die daar doen vat ik nu ook niet. Headshot icon trekt weer op de ballen, kan da nie kleiner.

Speelt voor mij pracktisch hetzelfde als 1.6.

fregelke

Legacy Member
Spray is zwaar fucked up.
Ge ziet met moeite waar ge schiet omdat er geen bulletinpacts zijn.(of zéééér slecht zichtbaar)
Grafisch ziet er natuurlijk wel schoon uit , maar kheb wel Fps drops dat het gene naam heeft. (tss 90 en 35 o_O)

Ni slecht gedaan vintek als ge deze gameplay vergelijkt met farcry bvb.
Khoop et toch nog wa vlotter te zien draaien. :)

ZoltaN!

Legacy Member
nu begint tog de meerderheid te zeggen dat de game wel goed is :)

noxx

Legacy Member
kan iemand mij een paar screenshot links geven want ik heb het spel nog niet gezien..

Groetjes

donkey_thong

Legacy Member
heb het een week niet meer gespeelt, en heb juist nog eens even gespeeld, er is één of andere update geweest voor de snelheid, phisics, en graphs ( grenades, smoke effects, etc.) Vind de beta een pak beter dan ervoor, maar cs /1.6 blijft uniek, maar toch zal ik overgaan naar cs:s

LiMeY

Legacy Member
fregelke zei:
Spray is zwaar fucked up.
Ge ziet met moeite waar ge schiet omdat er geen bulletinpacts zijn.(of zéééér slecht zichtbaar)
Grafisch ziet er natuurlijk wel schoon uit

same...

sypro9000

Legacy Member
ik speel het al lang niemeer zieklijk spel . leuk spel alleen die fps drops op mijn 9800pro nie normaal en dat is nogal irri , dus speel je het gewoon nietmeet .

SuperstarDragon

Legacy Member
De wapens en de recoil voelt gewoon anders aan dan cs 1.6 of cz. Normaal voel je waar de kogels ongeveer gaan raken, maar in cs:s voel ik niks.

sebastos

Legacy Member
gameplay is wel helemaal verneukt moet ik zeggen :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan