Bloob
Legacy Member
Mjah kheb klein vraagske, wie speelt nog csm ?
khem goesting om nog es e friendly league te doen met de nog actieve tn csm spelers,
we hebbe dit al eens gedaan vroeger, maar toen was csm pas uit in belgie,
en waren we nog belange niet zo skilled als nu,
dus als ge mee wilt doen met friendly, geef dan ff ier uw clannaam,


khem goesting om nog es e friendly league te doen met de nog actieve tn csm spelers,
we hebbe dit al eens gedaan vroeger, maar toen was csm pas uit in belgie,
en waren we nog belange niet zo skilled als nu,
dus als ge mee wilt doen met friendly, geef dan ff ier uw clannaam,


ad: 

:doh:
